کیوسک، 3 آوریل

گاردین، نیویورک تایمز، واشینگتن پست

گاردین از فشار بر سیستم مراقبت‌های بهداشتی در انگلستان گفته است، نیویورک‌تایمز از مشاغل کرونازده و واشینگتن پست از کنگره حادثه‌خیز که دوباره حمله به آن، کشته بر جا گذاشت.

گاردین

روزنامه گاردین بر وضعیت درمان در انگلستان تمرکز کرده است: «بیماران مواجه با عقب‌ماندگی وحشتناک NHS». رئیس سابق NHS  (خدمات بهداشت ملی انگلیس) عقب‌ماندگی مراقبت‌های بهداشتی را بر اثر همه‌گیری «واقعا ترسناک» توصیف می‌کند.

سر دیوید نیکلسون به گاردین گفته است: «افزایش تأخیر در معالجه در انگلیس به مشکلی سیاسی برای نخست‌وزیر تبدیل خواهد شد. کل مسأله دسترسی به مراقبت، تهدیدی بزرگ‌تر از خصوصی‌سازی برای NHS است، زیرا دسترسی ضعیف به خدمات، اعتماد مالیات‌دهندگان را از بین می‌برد.»

گاردین همچنین با مینی درایور، بازیگر و ترانه‌سرای انگلیسی مصاحبه کرده و او را بر صفحه نخست نشانده است.

نیویورک‌تایمز

نیویورک‌تایمز بر مشاغل در آمریکا تمرکز کرده است؛ با ذکر عناوینی از قبیل «بزرگ‌ترین سود در بازار کار از ماه آگوست»؛ «گامی بزرگ به جلو در مشاغل، اما بهبود کامل ممکن است زمانبر باشد»؛ «کمترین میزان بیکاری در بحبوحه بیماری همه‌گیر».

تیتری دیگر در صفحه نخست از «مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری»‌ نقل قول می‌کند: «CDC می‌گوید سفر برای کسانی که کاملا واکسینه شده‌اند، ایمن است».

این روزنامه به حادثه حمله به کنگره آمریکا در روز جمعه هم توجه کرده است: «راننده به سرعت به سمت دو افسر پلیس کنگره راند و یکی از آنان را کشت».

واشینگتن‌پست

واشینگتن‌پست بر حادثه کنگره آمریکا در روز جمعه تمرکز کرده است: «افسر پلیس در حمله به کنگره کشته شد». مردی سوار بر خودرو به‌سرعت به‌سوی دو افسر پلیس در ورودی کنگره ‌حرکت کرد. به گزارش پلیس، راننده از خودروی خود چاقو به دست پیاده شد تا به مأموران حمله کند و وقتی به دستور ایست پلیس توجه نکرد، یکی از دو پلیس به‌سوی او تیراندازی کرد. مأموران پلیس و فرد حمله‌کننده به بیمارستان منتقل شدند، ولی کمی بعد یکی از دو مأمور و عامل حمله  به‌دلیل شدت جراحات جان باختند.

در صفحه نخست این روزنامه از افزایش همزمان موارد ابتلا به کرونا و واکسیناسیون آن هم گفته شده است: «تلاقی امید با وحشت، با افزایش موارد ابتلا و واکسیناسیون ویروس کرونا».

تیتری دیگر در این صفحه از گذرگاه‌های مرزی می‌گوید و مهاجران: داده‌ها نشان می‌دهد گذرگاه‌های مرزی در ماه مارس بالاترین سطح عبور و مرور در 15 سال گذشته را داشته است. این گزارش می‌گوید تعداد مهاجرانی که به ایالات متحده می‌روند به بالاترین سطح در حداقل 15 سال گذشته رسیده است.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.