آل‌ کثیر دوباره جنجال درست کرد!

عیسی آل کثیر بعد از پایان محرومیتش جنجال جدیدی را تجربه کرد

عیسی آل‌ کثیر که با محرومیت شش ماهه مواجه شده بود، دیروز برای پرسپولیس به میدان رفت اما بعد از بازی بار دیگر درگیر حواشی شد.

عیسی آل کثیر که در سال‌های اخیر به عنوان یک مهاجم بی‌حاشیه در تیم‌های پیکان، صنعت نفت و… حضور داشته، در تابستان گذشته به پرسپولیس پیوست و پس از درخشش در لیگ قهرمانان آسیا، ناگهان از ستاره‌ای گلزن به مردی پرحاشیه تبدیل شد و حالا در اولین روز پس از محرومیت به نظر می‌رسد تبعات این اتفاق همچنان برای او ادامه دارد.

چند روز پیش، انتشار ویدیویی که ضبط آن به صورت مخفیانه انجام شده بود و تلاش می‌کرد تا حضور آل کثیر را در زمین تمرین پرسپولیس نشان دهد، نام مهاجم پرسپولیس را دوباره به ستون حواشی رسانه‌ها وارد کرد اما سکوت این بازیکن مانع از جنجالی‌ترشدن این اتفاق شد.

او ساعتی پیش از مسابقه هم دوباره مورد توجه قرار گرفت. این بار نقل قولی از این بازیکن که وعده خوشحالی متفاوت را می‌داد، در کانال‌های هواداری دست به دست چرخید و درنهایت هم صحت و سقم آن مشخص نشد.

اما حاشیه اصلی به متن بازی و پس از آن مربوط است مهاجم سی‌ودو ساله پرسپولیس پس از شش ماه و چهار روز در زمین مسابقه دیده شد و از دقیقه ۸۴ برای پرسپولیسی‌ها به میدان رفت. حضور قریب به 10 دقیقه‌ای این بازیکن برای تیم یحیی گل‌محمدی ثمری نداشت و طبق انتظار او با ستاره مد نظر قرمزها فاصله داشت.

آل کثیر آخرین باری که در ورزشگاه امام رضا به میدان رفت، توانست دروازه شهر خودرو را که دروازه‌بانش مهدی رحمتی بود باز کند اما این بار برابر شاگردان رحمتی از گلزنی باز ماند. سال پیش هدایت صنعت نفت بر عهده دراگان اسکوچیچ بود و آل کثیر نیز به عنوان ستاره آن تیم ظاهر می‌شد و این بار هم امیدوار بود که با گلزنی‌اش تأثیر ویژه‌ای در نتیجه بازی پرسپولیس بگذارد ولی این اتفاق رخ نداد.

چند دقیقه پس از پایان بازی، خبری از ورزشگاه امام رضا مخابره شد که از شکایت باشگاه مشهدی از پرسپولیس به خاطر استفاده از عیسی آل کثیر حکایت داشت. آنها گفتند که بازی باید 3 بر صفر شود؛ زیرا پرسپولیس جریمه ۱۰ هزار دلاری را پرداخت نکرده است. اما پرسپولیس خیلی زود مدرک رو کرد که این جریمه از طریق پاداش‌های پرسپولیس در آسیا پرداخت خواهند شد.

اگر چه خود عیسی در تمام این ماجراها کمترین تقصیر را داشته اما همچنان اشتباه بزرگ او در خوشحالی پس از گل مقابل پاختاکور سبب شده تا این بازیکن کم‌حاشیه شش ماه پس از آن هم همچنان تبعات محرومیت جنجالی را متوجه خود ببیند؛ ستاره‌ای که تلاش می‌کند با سکوت در قبال این اتفاقات راه موفقیت را دوباره بیاید. راهی که در لیگ قهرمانان ۲۰۲۰ پیدا کرد اما نیامده حواشی دامن او را گرفتند و حالا دوباره بازی‌های آسیایی فرصتی برای بازگشت این ستاره به دوران اوج خواهد بود.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.