کشته‌شدن یکی از چهره‌های طایفه‌ای بلوچستان

گفته می‌شود که این تیراندازی ادامه یک درگیری طایفه‌ای بوده است

تیراندازی سرنشینان خودروی پژو به سوی خودروی تویوتای دوکابین دو کشته بر جای گذاشت.

ظهر امروز سرنشینان یک خودروی سواری پژو در خیابان مولوی ایرانشهر پس از توقف به سمت سرنشینان یک خودروی تویوتا دوکابین تیراندازی کردند.

براساس گزارش‌های مردمی، در این حادثه دو نفر از سرنشینان خودروی تویوتا جان خود را از دست دادند. سرنشینان پژو نیز از صحنه متواری شدند.

خبرها حاکی است که فرد فوت‌شده یکی از چهره‌های قومی بلوچستان به نام حاجی حاضر عمر زهی بوده است. او به همراه راننده خودرو در این حادثه جان باخت. همچنین براساس این گزارش یک نفر از رهگذران نیز در این درگیری مجروح شده است.

گفته می‌شود این حادثه ناشی از درگیری دو طایفه محلی است. بر اساس این اخبار غیر رسمی، چند سال پیش بعد از اینکه یکی از فرزندان طایفه نارویی گروگان گرفته شد، بعد از ممانعت از پرداخت 6 میلیارد تومان درخواستی، گروگانگیرها فرد یادشده را می‌کشند.

همان زمان طایفه نارویی مدعی بودند که این گروگانگیری از سوی طایفه عمر زهی و با هدایت حاجی حاضر صورت گرفته است. برای همین چندی بعد فرزند او کشته می‌شود. به همین دلیل بعد از جریان تیراندازی امروز و کشته‌شدن حاجی حاضر که از چهره‌های تأثیرگذار قومی بلوچستان است، مردم محلی معتقدند که این درگیری در حقیقت ادامه انتقام طایفه نارویی بوده است.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.