کیوسک؛ 4 آوریل

مهم‌ترین رویدادهای منتشرشده در سایت روزنامه‌های جهان؛ یکشنبه 4 آوریل 2021

چگونه ترامپ حامیان خود را به کمک‌های مالی ناخواسته هدایت کرد؟

 نیویورک‌تایمز

«چگونه ترامپ حامیان خود را به کمک‌های مالی ناخواسته هدایت کرد؟» نیویورک‌تایمز در این گزارش به کمک‌های مالی هدایت‌شده از سوی طرفداران ترامپ پرداخته و نوشته است طرفداران رئیس‌جمهوری سابق آمریکا که فکر می‌کردند یک بار به صورت آنلاین در حمایت مالی مشارکت داده شده‌اند، با سوء استفاده به وسیله کمپین ترامپ کمک‌هایشان بارها و بارها تمدید شده است. شکایت به بانک‌ها و شرکت‌های ارایه‌دهنده کارت اعتباری بسیار افزایش یافته است؛ این در حالی است که همین مبالغ  کمک کرد تا مبارزات مبارزاتی ترامپ زنده بماند.

گزارش دیگر این روزنامه آمریکایی به مبارزه یک تنه جمهوریخواهان در برابر سیل اطلاعات نادرست اشاره کرده و نوشته است: دنور ریگلمن پس از از دست دادن رقابت در کنگره سال گذشته، در حال پیگیری اتهام علیه جوسازی‌های توطئه‌آمیز از سوی حزب خود است با این حال متحدان زیادی ندارد.

گاردین

عکس یک گاردین مربوط به حبس خانگی ولیعهد سابق اردن به اتهام کودتاست؛مقامات همچنین پس از یورش به کاخ برادر ناتنی ملک عبدالله در پایتخت امان، دو دستیار او را دستگیر کردند.

گزارش دیگر گاردین «زندان کوهستان» کردهای عراق را بررسی کرده؛ کردهایی که در بحبوحه جنگ پهپادهای ترکیه با پ‌ک‌ک گرفتار شده‌اند. با شدت گرفتن نبرد چندین دهه، غیرنظامیان هزینه سنگینی برای معیشت خود می‌پردازند.

 

وال‌استریت ژورنال

 

وال‌استریت ژورنال در گزارشی نوشته در حالی که توزیع واکسیناسیون افزایش یافته است، تعداد موارد Covid-19 در اکثر ایالات آمریکا از پیک ژانویه کمتر شده، اما زندگی در ایالات متحده به حالت عادی برنگشته است.

 

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.