عنابستانی از سرباز راهور شکایت کرد

نیروی انتظامی حاضر نشده پاسخ مجلس را بدهد

نماینده مردم سبزوار: «زمان همه چیز را مشخص خواهد کرد. ماجرا آن طور که فضاسازی رسانه‌ای شد نبود. من از نیروی انتظامی و آن سرباز به علت توهین شکایت کردم و پرونده در دادسرای نظامی در حال رسیدگی است.»

شهروندآنلاین: نماینده مردم سبزوار گفت: «من از نیروی انتظامی و آن سرباز به‌ علت توهین شکایت کردم و پرونده در دادسرای نظامی در حال رسیدگی است.»

علی‌اصغر عنابستانی در پاسخ به این پرسش ایسنا که نتیجه پرونده‌اش در هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان و در دادستانی چه شده است، گفت: «علاقه‌ای به گفت‌وگو در این خصوص ندارد.»

نماینده مردم سبزوار که سال گذشته ماجرای سیلی‌زدنش به سرباز راهور خبرساز شده بود، گفت: «زمان همه چیز را مشخص خواهد کرد. ماجرا آن طور که فضاسازی رسانه‌ای شد نبود. من از نیروی انتظامی و از آن سرباز به علت توهین شکایت کردم و پرونده در دادسرای نظامی در حال رسیدگی است.»

او افزود: «پرونده نیروی انتظامی علیه این جانب نیز در دادسرای کارکنان دولت در حال رسیدگی است. هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان هم در حال انجام‌دادن کار خودش است. تا آنجا که من اطلاع دارم نیروی انتظامی حاضر نشده پاسخ مجلس را بدهد اما هیأت نظارت بر نمایندگان رئیس و نایب‌رئیس و سخنگو دارد؛ می‌توانید از آنها در مورد پرونده‌ام سوال کنید.»

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.