انتخاب عجیب برای پست مهم تیم‌ملی فوتبال

رئیس فدراسیون فوتبال، مجتبی خورشیدی را به عنوان سرپرست تیم ملی انتخاب کرد

طی حکمی از سوی شهاب‌الدین عزیزی خادم، رئیس فدراسیون فوتبال، مجتبی خورشیدی به‌عنوان سرپرست تیم ملی فوتبال بزرگسالان منصوب شد.

صبح دوشنبه یک خبر شوکه‌کننده روی خروجی سایت فدراسیون فوتبال قرار گرفت. طی حکمی از سوی شهاب‌الدین عزیزی خادم، رئیس فدراسیون فوتبال، مجتبی خورشیدی چهره کمتر شناخته شده فوتبال برای اغلب هواداران و فوتبالدوستان کشور، به‌عنوان سرپرست تیم ملی فوتبال بزرگسالان منصوب شد. پستی که پیش از این در اختیار چهره‌های سرشناسی همچون مرحوم رنجبر، مهدی محمدنبی، افشین پیروانی، همایون شاهرخی، محمدرضا ساکت، عباس ترابیان و … بود.

در قسمتی از حکم عزیزی خادم به خورشیدی آمده است: «نظر به تعهد و تجربیات ارزشمند جنابعالی و به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست تیم ملی فوتبال بزرگسالان منصوب می‌شوید. موفقیت و بهروزی روزافزون‌تان را در انجام وظایف محوله از خداوند منان خواستارم.»

مشخص نیست عزیزی خادم به کدام تجربیات این مربی فوتبال که سطوح بالایی را هم تجربه نکرده، اشاره دارد! پیش از این در حوزه تیم ملی فوتبال، فردی به نام محمود رضایی به عنوان مدیر رسانه‌ای منصوب شده بود و این دومین حکم عزیزی خادم در مورد تیم ملی بزرگسالان است.

نکته قابل توجه این است که همین هفته گذشته زمزمه سرمربیگری خورشیدی در تیم ماشین‌سازی تبریز شنیده می‌شد اما ماشین‌سازان در سفر به سیرجان این مربی را با خود به همراه نبردند!

مجتبی خورشیدی سابقه مربیگری در نفت تهران و پاس همدان و چند تیم دسته اولی و دومی را در کارنامه خود دارد.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.