کرونا، لیگ برتر فوتبال را تعطیل نمی‌کند

با وجود تعطیلی مسابقات فوتبال در چند استان لیگ برتر همچنان برگزار می‌شود

مسئول کمیته برگزاری مسابقات لیگ برتر اعلام کرد که با وجود قرارگیری چند استان در وضعیت قرمز، بازی‌های لیگ برتر لغو نخواهند شد.

در روزهای گذشته چند استان به وضعیت قرمز از نظر کرونایی اضافه شدند تا نگرانی درباره برگزاری مسابقات فوتبال در شهرهای این مناطق افزایش یابد. همچنین روز گذشته اعلام شد که تمام مکان‌های ورزشی در این استان‌ها باید تعطیل شوند و این موضوع شایعه لغو مسابقات لیگ برتر را هم ایجاد کرد.

اما سهیل مهدی، مسئول کمیته برگزاری مسابقات با تأکید بر این نکته که لغو بازی‌ها انجام نخواهد شد، گفت: «شهرهای قرمز با رعایت شدیدتر پروتکل بازی را برگزار می‌کنند و تا زمان قرنطینه سراسری که امیدوارم هیچ وقت اتفاق نیفتد، درگیر مسابقات خواهیم بود تا نشاط را به خانه‌ها ببریم.»

او افزود: «ما این سابقه را داشتیم که در شهرهایی که قرمز بودند هم بازی را برگزار کردیم. ما موظفیم که باوجود رعایت زمانبندی و استراحت به تیم‌ها، بازی را برگزار کنیم و حداکثر استراحت و صلاح تیم‌ها را ببینیم و زیاد تیم‌ها را خسته نکنیم.»

مهدی در پایان صحبت‌هایش اظهار داشت: «امیدوارم تیم‌ها و مسئولان پزشکی تیم‌ها دقت بیشتری کنند، چون هر تیمی که دچار ابتلا شود، در درجه اول ناراحتی ما را دارد و در درجه دوم در برگزاری بازی وقفه می‌افتد.»

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.