ایرانسل، موفق به دریافت گواهینامه استاندارد بینالمللی ISO 9001:2015 برای استقرار نظام مدیریت کیفیت در تمامی فرآیندهای خود از شرکت INTERCERT Group of MTIC شد.
به گزارش روابط عمومی ایرانسل، استاندارد بینالمللی ISO 9001 که با هدف افزایش توان سیستمهای مدیریت كیفیت (QMS) طراحی شده، یکی از استانداردهای مطرح در کسبوکارهای پیشرو است.
بهکارگیری معیارهای این استاندارد، موجب پیشرفت سیستم مدیریت كیفیت و نهایتا رضایت مشتریان میشود. همچنین، اجرای الزامات نظام مدیریت کیفیت در هر سازمانی، توانایی آن سازمان را در ارایه محصولات و خدماتی که دلخواه مشتری باشد، بهینه میکند.
هدف نهایی از استقرار این سیستم، افزایش رضایت مشتریان است. رسیدن به کیفیت مورد نظر مشتریان و پایداری آن نیز، تنها زمانی ممکن است که در تمامی فرآیندهای مستقیم و غیرمستقیم، کیفیت محصولات و خدمات و همچنین رضایت مشتری، کنترل و برای بهبود مستمر آن تلاش شود.
ایرانسل، اپراتور پیشرو در کسب رضایت مشتری، پروژه استقرار نظام مدیریت کیفیت در تمامی فرآیندهای خود براساس استاندارد فوق را در راستای نیل به چشمانداز ترسیمشده و در مسیر بهبود خدمات ارایهشده به مشترکان خود اجرا کرده است.
ایرانسل، نخستین ارایهدهنده 5G در ایران، همواره در تلاش است تا با ارایه محصولات و خدماتی مبتنی بر جدیدترین فناوریهای روز دنیا، آخرین دستاوردهای جهانی را نیز برای ارایه خدمات پشتیبانی و پس از فروش به مشترکان خود به کار بندد.
ایرانسل پیش از این نیز در سال ۱۳۹۷، موفق به دریافت گواهینامه بینالمللی سیستم مدیریت کیفیت براساس استاندارد بینالمللی ISO 9001:2015 در زمینه فرآیندهای فروش و خدمات پس از فروش خود با تأییدیه شرکت توف نورد (TÜV NORD GROUP) و نیز گواهینامههای بینالمللی استانداردهای ISO10002:2014 در زمینه «مدیریت شکایات مشتریان» و ISO10004:2012 در حوزه «سنجش و پایش میزان رضایتمندی مشتری از خدمات پس از فروش» (بسته استانداردهای مشتریمداری) از شرکت TÜV InterCert GmbH شده بود.
ایرانسل در سال ۱۳۹۹ نیز برای هفتمین سال متوالی با کسب رضایتمندی بالای ۹۰درصدی مشترکان موفق به دریافت تندیس طلایی رعایت حقوق مصرفکنندگان (مربوط به ارزیابی سال ۱۳۹۸)، بهعنوان تنها اپراتور تلفنهمراه دریافتکننده این جایزه شده بود.