سلطان پرورش اندام جهان در قلب تهران!

رئیس جهانی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام به تهران سفر کرده است

رافائل سانتوجا، رئیس فدراسیون جهانی پرورش اندام با وزیر ورزش و رئیس کمیته ملی المپیک دیدار کرد.

رافائل سانتوجا، رئیس فدراسیون جهانی بدنسازی و پرورش اندام بامداد سه‌شنبه به عنوان برخی دیگر از مسئولان فدراسیون جهانی به ایران سفر کرد تا از امکانات بدنسازی در ایران بازدید کند.

صبح امروز، هفدهم فروردین، رافائل سانتوجا رئیس IFBB، عبدالمهدی نصیرزاده رئیس فدراسیون ایران به همراه سایر مسئولان فدراسیون پس از بازدید از موزه ملی ورزش، المپیک و پارالمپیک با سیدرضا صالحی امیری، رئیس کمیته ملی المپیک، دیدار و گفت‌وگو کردند. همچنین رئیس فدراسیون جهانی پرورش اندام با مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان نیز دیدار کرد.

مسئولان ایرانی در این نشست ها یادبودهایی را به رافائل هدیه دادند.

در این نشست‌ها با تأکید بر ورزش پاک پیرامون بحث‌های بین‌المللی ازجمله ارتباط فدراسیون جهانی با فدراسیون ایران، شانس اخذ میزبانی جهانی و کسب کرسی‌های بین‌المللی بحث شد.

رئیس IFBB با تأکید بر اینکه باور داریم مسأله دوپینگ را باید ریشه‌کن کنیم، تصریح کرد: «رشته‌های بادی کلاسیک، فیزیک و فیتنس رشته‌هایی هستند که باید به دور از هرگونه دارویی باشند. گاهی بعضی افراد تلاش می‌کنند قوانین را دور بزنند، ما باید سعی کنیم نسل جوان را از دوپینگ دور نگاه داریم.»

رافائل سانتوجا در ادامه افزود: «ما فعالیت های زیادی داشتیم و از طرف IOC به رسمیت شناخته شده ایم اما، جزو آرزوهای ماست که رشته های زیر مجموعه IFBB المپیکی شود.»

او در خصوص میزبانی ایران در مسابقات آسیایی و جهانی دید کاملا مثبتی داشت و در پاسخ به رئیس کمیته ملی المپیک گفت: «امیدوارم این اتفاق بیفتد و میزبانی‌های سال‌های ٢٠٢٢ و ٢٠٢٣ به ایران داده شود.»

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.