تکذیب خبر پیوستن مجری صداوسیما به شبکه ایران اینترنشنال

فرزاد حسنی: تا آخر عمر خدمتگزار همين خاك پاكم

در تماس روزنامه شهروند با فرزاد حسنی وی شایعه پیوستن به شبکه معاند خارجی را تکذیب کرد. وی گفت: پشت ميز مطالعه مشغول خواندن كتابى هستم شيرين در منزل پدرى و در كنار حضرت مادر.و انشاء الله تا آخر عمر خدمتگزار همين خاك پاكم.

شهروند آنلاین: امروز شایعاتی مبنی بر مهاجرت و پیوستن فرزاد حسنی مجری صداوسیما به شبکه ایران اینترنشنال در برخی رسانه ها و شبکه های اجتماعی منتشر شد. شایعاتی که بدون صحت سنجی در فضای مجازی منتشر و تکثیر شد .

در تماس روزنامه شهروند با فرزاد حسنی وی این شایعات را تکذیب کرد. وی گفت: پشت ميز مطالعه مشغول خواندن كتابى هستم شيرين در منزل پدرى و در كنار حضرت مادر. و انشاء الله تا آخر عمر خدمتگزار همين خاك پاكم.

ایران اینترنشنال شبکه فارسی زبان ضد ایرانی است که با حمایت مالی عربستان سعودی در لندن فعالیت می کند. تا کنون از میان مجریان معروف فقط مزدک میرزایی مجری صداوسیما به ایران اینتر نشنال پیوسته است.

فرزاد حسنی متولد سال ۱۳۵۶ است. او با برنامه‌های نیم رخ و کوله پشتی به شهرت رسید و در چندین سریال و فیلم سینمایی هم بازی کرده است.حسنی مجری پر حاشیه صداوسیما است و در مقاطعی نیز از سوی این سازمان کنار گذاشته شد.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.