آزادی گروگان در کمتر از ۲۴ساعت

مرد جوان به دلیل اختلافات خانوادگی در یک چهاردیواری محبوس شده بود

سه آدم‌ربا از سوی پلیس پایتخت دستگیر و یک گروگان نیز در کمتر از ۲۴ساعت آزاد شد. انگیزه این آدم‌ربایی اختلافات خانوادگی اعلام شد.

حوالی ساعت ۱۴ روز هجدهم فروردین ‌سال‌جاری یک آدم‌ربایی در روستای آب باریک شهرستان ورامین اعلام شد. بلافاصله عوامل انتظامی و مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

با حضور تیم گشت پلیس در محل زنی جوان از اتباع افغانستانی سراسیمه اعلام کرد که سه‌نفر از اتباع افغانستانی که از دوستان همسرش هستند، روز گذشته به علت اختلاف خانوادگی به درِ منزلش مراجعه کردند. آنها شروع به سروصدا و درگیری لفظی با همسرش کرده و محل را ترک کردند. پس از چند دقیقه همسرش نیز از خانه خارج و دیگر بازنگشته است.»

شناسایی آدم‌ربایان

مأموران پلیس اطلاعات با بررسی دقیق اظهارات زن جوان تحقیقات گسترده‌ای را آغاز و به اطلاعاتی از اعضای این باند آدم‌ربا دست یافتند.

با تلاش بی‌وقفه پلیس سرانجام تیم رسیدگی‌کننده پرونده با یکسری کار گسترده اطلاعاتی ۳ عامل آدم‌ربایی را دستگیر کردند. آنها محل اختفای گروگان را در شهرستان «ملارد» غرب استان تهران شناسایی و عملیات رهایی گروگان را آغاز کردند.

تیم‌های عملیاتی پلیس اطلاعات استان پس از هماهنگی‌های لازم قضائی در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه وارد عمل شدند. آنها گروگان را در کمتر از ۲۴ساعت در یک چهاردیواری محبوس‌شده آزاد کردند.

سردار کیومرث عزیزی، فرمانده انتظامی شرق استان تهران با اعلام این خبر گفت: «در تحقیقات به عمل آمده از متهمان مشخص شد که انگیزه آنان از این عمل مجرمانه اختلافات خانوادگی بوده است. پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.»

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.