دايي و خواهرزاده كلاهبردار به داماد خانواده هم رحم نكردند

متهمان یک خانه را به چند نفر فروختند

دايي و خواهرزاده‌ای كلاهبردار كه با فروش یک پلاک ثبتی به چند نفر، بيش از 150ميليارد ريال کلاهبرداری کرده بودند، از سوی پلیس پایتخت دستگیر شدند. دستگیری خواهرزاده متواری دیگر در دستور کار قرار دارد.

سيزدهم آذرماه پرونده‌اي مبنی بر کلاهبرداری و فروش مال غیر به پايگاه يكم پليس آگاهي تهران ارجاع شد. بعد از آن پرونده برای تحقیقات پلیسی شاکی پرونده به این پایگاه دعوت شد.

شاکی درباره جزئیات این کلاهبرداری به مأموران گفت: «بيستم مردادماه ‌سال 1398 یک آپارتمان را از برادران همسرم به نام‌های «حميد» و «مجيد» به مبلغ 38‌میلیارد ریال در منطقه الهیه تهران خریدم. علیرغم پرداخت ثمن معامله، فروشندگان به بهانه مفقودشدن سند ملک از تنظیم سند طفره رفتند. تا اینکه پس از چندماه متوجه شدم برادران همسرم ملکی را که به من فروخته‌اند، به دو فرد دیگر به نام‌های  «نادر» و «مهدي» به مبلغ 70‌میلیارد ریال فروخته‌اند. ولی سند را به نام من منتقل کرده‌اند.»

با دعوت از خریداران دوم، صحت ادعای شاکی مشخص شد. با شناسایی مخفیگاه متهمان مجید در مخفیگاهش دستگیر شد. ولی در تحقیقات پلیسی مشخص شد که حمید از محل سکونتش متواری شده است.

اعتراف به کلاهبردای میلیاردی

مجيد در تحقیقات پلیسی اعتراف کرد. او به ماموران پلیس گفت: «به همراهي و همفكري دایی خود به نام «داود» ملك را به شوهرخواهرم و نادر و مهدي فروختیم. مجدداً ملک را به فرد دیگری به اسم «شهروز» به مبلغ 75‌میلیارد ریال فروخته‌ایم.»

با شناسایی مخفیگاه داود، او در مخفیگاهش در یکی از مناطق شمالی تهران دستگیر شد. با دستگيري 2نفر از اعضاي این باند، هر دو متهم به دادسرا معرفی شدند. آنها با صدور قرار مجرمیت روانه زندان شده‌اند.

سرهنگ كارآگاه «سيدعلي شريفي» رئيس پايگاه يكم پليس آگاهي تهران بزرگ با اعلام این خبر گفت: «تلاش براي دستگيري خواهرزاده متواری همچنان ادامه دارد.»

 

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.