شما هم می‌خواهید خواننده شوید؟!

کشف استعدادهای موسیقی توسط محمد اصفهانی، رضا صادقی، احسان خواجه‌امیری، رضا یزدانی، علیرضا افکاری و فرزاد فرزین

تعداد برنامه‌های جذاب شبکه نمایش خانگی روزبه‌روز در حال افزایش است. این یعنی تلویزیون که مدت‌هاست با بحران مخاطب دست‌وپنجه نرم می‌کند، در ماه‌های آینده کار دشواری برای حفظ همین مخاطبان فعلی‌اش نیز خواهد داشت…

شهروندآنلاین: آیا شما هم می‌خواهید خواننده شوید؟! در چند ماه اخیر شنیده‌ها و شایعات رسانه‌ای و مجازی از تولید یک برنامه رقابتی استعدادیابی در شبکه نمایش خانگی حکایت می‌کردند که از نظر حضور داوران سرشناس می‌تواند در میان تمام برنامه‌های مشابه استثنا باشد. خبری جذاب که البته هنوز قطعی نبود و بعید نبود مانند انبوه اخبار و شایعات مشابه درنهایت به فراموشی سپرده شود. در روزهای اخیر اما انگار تمام موانع برطرف شده و این برنامه رقابتی که گفته می‌شود «آوای جادویی» نام خواهد داشت، به طور رسمی از آغاز کار خود خبر داده است.

آوای جادویی

ساعاتی پیش تهیه‌کننده برنامه «آوای جادویی» از تولید برنامه‌ای خبر داد که در آن شماری از خوانندگان سرشناس پاپ قرار است داوران برنامه‌ای برای کشف استعدادهای خوانندگی باشند. خبری که می‌تواند به عنوان تأیید شایعاتی به شمار آید که در فضای مجازی حکایت از این داشتند که خوانندگانی مانند رضا صادقی، فرزاد فرزین، رضا یزدانی و احسان خواجه‌امیری در یک مسابقه استعدادیابی موسیقی که به زودی در شبکه نمایش خانگی پخش خواهد شد، داوری خواهند کرد.

نام‌های سرشناس

محمد تهرانی، تهیه‌کننده مسابقه استعدادیابی «آوای جادویی» اعلام کرد که این مسابقه هیأت داوران خود را شناخته است. به گفته این تهیه‌کننده محمد اصفهانی، رضا صادقی، احسان خواجه امیری، رضا یزدانی، علیرضا افکاری و فرزاد فرزین مربی- داوران این برنامه انتخاب شده‌اند؛ که در این برنامه که به زودی در شبکه نمایش خانگی پخش خواهد شد، حضور خواهند داشت.

کشف استعداد

محمد تهرانی مسابقه «آوای جادویی» را «یک رویداد و یک تریبون رسمی برای به تصویر کشیدن رقابتی سالم و معرفی استعداد‌های موسیقی کشور» نامید- که «نمی‌خواهد صرفا به عنوان یک برنامه‌ تولیدی با رویکرد سرگرمی عمل کند».
از نظر تهیه‌کننده برنامه «آوای جادویی» این مسابقه تلاش می‌کند با اشتراک‌گذاری تجارب بزرگان و چهره‌های شناخته‌شده موسیقی کشور استعدادهای شرکت‌کنندگان را در مسیرهای مناسب هدایت کند. تهرانی می‌گوید که هدفمندسازی مسیر و رقابت شرکت‌کنندگان مستعد در این برنامه از طریق «تبادل نظرات کارشناسی و آموزش‌ها و تمرین‌های کاربردی لازم» صورت خواهد گرفت- که این خود می‌تواند «لحظات متفاوت و جذابی را برای بینندگان خلق کند». به گفته تهیه‌کننده «آوای جادویی» قضاوت این رقابت نیز درنهایت به عهده مخاطبان خواهد بود.

چگونه شرکت کنیم؟

به گفته تهیه‌کننده برنامه «آوای جادویی» «استعدادهای موسیقی در سراسر کشور، که به هر دلیل امکان حضور در یک اتفاق موسیقیایی بزرگ و یکپارچه را نداشته‌اند، می‌توانند از طریق دنبال‌کردن صفحات رسمی این برنامه و شرکت در فراخوان‌های مربوطه که به زودی اعلام می‌شود، وارد این مسابقه شوند.»

پشت صحنه

درباره این که تولیدکنندگان «آوای جادویی» چه کسی یا کسانی هستند و این برنامه از چه سامانه‌ای پخش خواهد شد؛ شایعات زیادی در فضای مجازی و رسانه‌ای منتشر شده، که البته بیشتر این شایعات تاکنون تأیید نشده‌اند. در این زمینه تنها چیزی که می‌توان گفت، اشاره به شنیده‌های غیررسمی است که حکایت از این دارند که «آوای جادویی» قرار است از طریق وی‌اودی جدیدی پخش شود که تهیه‌کننده و پخش‌کننده سرشناس سینما به همراه تنی چند از نزدیکانش قصد تأسیس آن را دارند- تا به ادعای خود با انحصاری که در این حوزه وجود دارد، مقابله و مبارزه کنند.
محمد تهرانی، تهیه‌کننده این برنامه در این زمینه می‌گوید که فراخوان این مسابقه استعدادیابی به همراه معرفی اسامی سازندگان، مجری و دیگر عوامل این برنامه به زودی در اختیار رسانه‌ها و دوستداران موسیقی قرار خواهد گرفت…

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.