جنجال مهاجم سابق تیم‌ملی روی استیج فیتنس!

رضا نوروزی چند سال بعد از خداحافظی از فوتبال، در رشته فیتنس به یک مدعی تبدیل شد

مهاجم سابق تیم‌ملی فوتبال و پرسپولیس با حضور در مسابقات فیتنس در قامت یک مدعی ظاهر شد؛ اگرچه حتی نایب قهرمانی هم او را راضی نکرد و این فوتبالیست سابق به داوران اعتراض کرد.

در روزهای اخیر اولین دوره مسابقات فیتنس قهرمانی کشور به میزبانی هتل اسپیناس پالاس برگزار شد؛ رقابت‌هایی که به دلیل عدم وجود سابقه‌ای در ایران و نوپا بودن، با حاشیه‌هایی پیش از شروع نیز همراه شد. یکی از اتفاقاتی که باعث جلب توجه خیلی از اهالی ورزش و حتی برخی از افراد خارج از ورزش به این مسابقات شد، حضور برخی ورزشکاران رشته‌های دیگر همچون فوتبال، ژیمناستیک، بازیگران، شرکت‌کنندگان برنامه عصر جدید و… بود.

در این میان پدیده مسابقات رضا نوروزی، مهاجم سابق تیم‌ملی فوتبال و پرسپولیس بود. آقای گل سابق فوتبال ایران که سابقه چندین سال حضور در تیم‌ملی را نیز دارد، بعد از آنکه به واسطه مصدومیت‌های متوالی فوتبال را کنار گذاشت، علاقه‌ای به رفتن سمت مربیگری پیدا نکرد و حالا در رشته‌ای جدید فعالیت ورزشی‌اش را دنبال می‌کند.

او مدتی است در رشته بدنسازی فعالیتش را دنبال می‌کند و طی دو روز با به رخ کشیدن عضلات فوق‌حرفه‌ای بدنش بار دیگر نامش را بر سر زبان‌ها انداخت. رضا نوروزی که همچنان رکورددار گلزنی در یک فصل از فوتبال ایران است، حالا قصد دارد در عرصه دیگری رکورد بزند و این مسأله را در اولین دوره مسابقات فیتنس قهرمانی کشور به نمایش گذاشت.

نوروزی در شاخه فیتنس استایل مسابقات فیتنس که حدود 50 ورزشکار در آن حاضر بودند؛ تا فینالی که 6 ورزشکار در آن حاضر بودند، پیش رفت. با اینکه در سالن مسابقات دائما صحبت از آمادگی بالای رضا نوروزی بود، او درنهایت بین 6 فینالیست یک‌بار بدون لباس و یک‌بار با کت و شلوار آمادگی خود را به رخ کشید. نوروزی که انتظار داشت بعد از رسیدن به فینال، قهرمانی خود را جشن بگیرد، با رأی داوران به مقام دوم رسید؛ موضوعی که اصلا به مذاق او خوش نیامد و با اعتراضش هم مواجه شد. چهره ناراحت رضا نوروزی بعد از کسب مدال نقره، در ساعات گذشته دست‌به‌دست چرخید تا مشخص شود او حتی در رشته‌ای که برای اولین بار تجربه‌اش می‌کرد هم به جز قهرمانی به چیزی راضی نبوده.

رضا نوروزی که حضور در مسابقات فیتنس را یک تجربه هیجان‌انگیز می‌داند، درباره اینکه چطور در 38 سالگی بار دیگر به فکر ورزش حرفه‌ای افتاده، می‌گوید: «شب قبل از روز اول مسابقه استرس داشتم. شاید استرس هم نه، اما برایم سخت بود که لخت شوم و روی استیج فیگور بگیرم، اما وقتی که در مرحله مقدماتی روی استیج رفتم، خیلی لذت بردم و به من خیلی خوش گذشت. من عاشق این رشته هستم و همان زمانی که فوتبال بازی می‌کردم هم خیلی به فیتنس توجه می‌کردم. از هم‌تیمی‌های من هم که بپرسید، می‌گویند بدن رضا همیشه خوب بوده. حالا قطعا به این حد فیت نبودم، چون در این چند روز چربی بدن من سه بود. با این بدن اگر سه متر می‌دویدم، مصدوم می‌شدم. واقعا روزهای سختی بود و 40 روز دشوار را پشت سر گذاشتم.»

او در ادامه، اعتراضش به قضاوت داوران را این‌طور بیان می‌کند: «وقتی نام من به عنوان نفر دوم اعلام شد، ناراحت شدم، چون معتقدم فوتبالیست‌بودن من تأثیر منفی روی نظر داوران داشت. مطمئنا اگر اسم من رضا نوروزی نبود و من فوتبالیست نبودم، با رأی همین داوران هم اول می‌شدم.»

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.