دردسرهای پرسپولیس برای سفر به جزیره رویایی

پرسپولیسی‌ها در راه سفر به هند با مشکلات زیادی مواجه شدند؛ از مشکلات پروازی تا مثبت‌شدن کرونای دو بازیکن تأثیرگذار

کاروان قهرمان لیگ ایران برای دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا باید به هند سفر کنند؛ سفری که از همان ابتدا با ماجراهای عجیبی همراه شده است.

با توجه به تصمیماتی که کنفدراسیون فوتبال آسیا به دلیل شیوع کرونا گرفته، تیم‌های ایرانی محکوم به بازی در کشورهای دیگر برای برگزاری دیدارهای خود در لیگ قهرمانان آسیا هستند. در این میان پرسپولیس باید به هند و جزیره گوا سفر کند؛ جزیره‌ای که مهد سفرهای توریستی اما در ایام کرونا میزبان بازی‌های قهرمان لیگ ایران شده.

در حالی که همه اقدامات برای سفر دیروز شاگردان گل‌محمدی به هند انجام شده بود، باشگاه پرسپولیس اعلام کرد: «مجوز پرواز به کاروان پرسپولیس از سوی کشور هند داده نمی‌شود و در شرایطی که اعضای تیم و باشگاه پرسپولیس منتظر شروع سفر و برپایی اردو در گوا هستند، همچنان خبر مثبتی از کشور میزبان به گوش نمی‌رسد. طبق اطلاعاتی که در اختیار باشگاه پرسپولیس قرار داده شده، فرودگاه شهر گوا در اختیار نیروی دریایی کشور هند است و آنها از ارایه مجوز پرواز به پرسپولیس طفره می‌روند.»

با اینکه این مشکل بعد از ساعاتی حل‌وفصل شد و ابراهیم شکوری از پرواز عصرگاهی سرخپوشان به مقصد گوا در روز شنبه خبر داد، اما به نظر می‌رسد این آغاز سفری پرماجرا برای پرسپولیس باشد.

از سوی دیگر در شرایطی که یحیی گل‌محمدی پیش از این فرشاد فرجی را به دلیل ابتلا به کرونا در سفر به هند در اختیار نداشت، سعید آقایی نیز در آستانه سفر با پاسخ مثبت تست مواجه شد تا شرایط علیه این تیم شود. مدافع چپ سرخپوشان که در دیدارهای اخیر این تیم حضوری فیکس در جمع شاگردان یحیی گل‌محمدی داشت و نمایش قابل قبولی از خود به جا گذاشته بود، بعد از تست روز جمعه این تیم و در شرایطی که کاروان پرسپولیس در آستانه اعزام به هند قرار داشت، با پاسخ مثبت کرونا مواجه شد تا خیلی زود اقدامات قرنطینه و جدا کردنش از تیم صورت گیرد.

با از دست دادن دو بازیکن و یک جلسه تمرینی روز شنبه، فضای خوبی در اردوی سرخپوشان قبل از سفر به هند وجود نداشت. پرسپولیس که باید از 25 فروردین رقابت خود را با سه تیم الوحده امارات، گواهی هند و الریان قطر آغاز کند، از یکشنبه تمرینات خود را در جزیره زیبای گوا آغاز می‌کند و تا 9 اردیبهشت مشخص خواهد شد که بعد از 6 دیدار سخت و هیجان‌انگیز شاگردان گل‌محمدی چقدر در رسیدن به مرحله حذفی لیگ قهرمانان 2021 موفق خواهند بود.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.