کیوسک ؛ 11 آوریل

مهم‌ترین رویدادهای منتشرشده در سایت روزنامه‌های جهان؛ یکشنبه یازدهم آوریل 2021

گاردین نوشت: «ایران بالاترین آمار کشته‌های روزانه خود را در سال جاری ثبت کرده است.»

گاردین

گاردین نوشت: «ایران بالاترین آمار کشته‌های روزانه خود را در سال جاری ثبت کرده است. هند تلاش‌های واکسنی‌اش را افزایش می‌دهد. عکس یک گاردین روزهای بهاری کرونا در ایران را نشان می‌دهد.  ایران گزارش می‌دهد که 258 نفر دیگر بر اثر کووید-19 جان باخته‌اند.»

این گزارش از وضعیت کرونا در هند هم نوشته است؛با افزایش عفونت‌ها نقطه عطف هند واکسیناسیون است.

این در حالی است که انگلیس آماده می‌شود که اماکن غیر ضروری خرده‌فروشی و رستوران‌های روباز را باز کند.

نیویورک‌تایمز

«معلمی روانه کنگره شد. وقتی او به خانه بازگشت، جنگ آغاز شد.» نیویورک‌تایمز نوشت: «کریستین ‌هاستتر معلم دوست‌داشتنی کلاس چهارم در کالیفرنیا بود؛ شوهرش در ششم ژانویه ویدیویی از او را در محوطه اطراف کنگره منتشر کرد. فعالیت‌های سیاسی او منجر به اعتراض والدین چپگرای مدرسه شده و  درخواست آنها برای تحقیق منجر به تعلیق او شده است. اکثر ایالت‌های آمریکا درگیر سیاست‌های پس از ترامپ آمریکاست و مردم با سوالاتی درباره آزادی بیان و عدالت نژادی مواجه هستند.

وال استریت ژورنال

این روزنامه در گزارش اصلی خود نوشت که وقتی خدمات تنها بیمارستان یک شهر قطع شد؛ مردم محلی چگونه به زندگی بازگشتند. این گزارش به غول‌های سرمایه‌گذاری خصوصی در ایالت‌های محلی آمریکا و کارآمدی آنها پرداخته است. مدیریت شرایط قطع خدمات در بیمارستان وایومینگ، رهبران محلی را وادار به مقابله کرد و اکنون آنها به تأمین وام‌های فدرال برای ساخت بیمارستان خود نزدیک شده‌اند.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.