حال عمومی بهروز کمالوندی مساعد است

سخنگوی سازمان انرژی اتمی از ارتفاع چند متری سقوط کرده بود

استفاده از کلاه ایمنی مانع بروز آسیب جدی به بهروز کمالوندی، سخنگوی سازمان انرژی اتمی، در حادثه‌ای‌ در مجتمع غنی‌سازی شهید احمدی روشن (نطنز) شد.

شهروندآنلاین: بهروز کمالوندی، سخنگوی انرژی اتمی ایران، که برای بازدید از حادثه دیروز مجتمع غنی‌سازی شهید احمدی روشن به کاشان سفر کرده بود، در حین بازدید دچار حادثه شد. حال عمومی سخنگوی سازمان انرژی اتمی مساعد، اما مچ پا و سر او دچار شکستگی شده است.

استفاده از کلاه ایمنی مانع بروز آسیب جدی به بهروز کمالوندی، سخنگوی سازمان انرژی اتمی، در حادثه‌ای‌ در مجتمع غنی‌سازی شهید احمدی روشن (نطنز) شد.

کمالوندی روز یکشنبه حین بازدید از مجتمع غنی‌سازی شهید احمدی روشن از ارتفاع چند متری سقوط کرده و دچار شکستگی‌های سطحی از ناحیه پا و سر است.

او پس از بروز حادثه به یکی از بیمارستان‌های کاشان منتقل شد و تحت مراقبت و درمان قرار گرفته است.

منابع بیمارستانی گفتند: «در این حادثه آسیب جدی به سخنگوی سازمان انرژی اتمی وارد نشده اما باید ۴۸ ساعت تحت مراقبت باشد.»

سخنگوی سازمان انرژی اتمی روز یکشنبه به منظور بررسی یک حادثه تروریستی هسته‌ای به نطنز رفته بود تا پیامدهای وقوع حادثه‌ در بخشی از شبکه توزیع برق تأسیسات غنی‌سازی را از نزدیک مشاهده کند.

کمالوندی درباره این حادثه گفت: «خوشبختانه این حادثه صدمات انسانی و آلودگی به دنبال نداشته و علل آن در دست بررسی است.»

کمالوندی افزود: «بامداد یکشنبه حادثه‌ای در بخشی از شبکه توزیع برق مجتمع غنی‌سازی شهید احمدی روشن (نطنز) رخ داد که خوشبختانه صدمات انسانی و آلودگی به دنبال نداشته است.»

او اضافه کرد: «علت‌های حادثه در دست بررسی است و متعاقبا اطلاعات تکمیلی اعلام خواهد شد.»

رئیس سازمان انرژی اتمی نیز عصر یکشنبه گفت: «اقدامی که علیه مرکز غنی‌سازی نظنز انجام شد، نشان‌دهنده شکست مخالفان پیشرفت‌های صنعتی و سیاسی کشور برای جلوگیری از توسعه چشمگیر صنعت هسته‌ای از یک سو و مذاکرات موفق برای رفع تحریم‌های ظالمانه است.»

رئیس سازمان انرژی اتمی اضافه کرد: «در روز ملی فناوری هسته‌ای آخرین دستاوردهای دانشمندان جوان و پرتلاش کشور به نمایش گذاشته شد و همزمان نیز چشم‌انداز رفع تحریم‌ها کاملا آشکار شد.»

او خاطر نشان کرد: «جمهوری اسلامی ایران ضمن محکوم‌کردن این حرکت مذبوحانه و تأکید بر ضرورت برخورد جامعه بین‌المللی و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی با این تروریسم هسته‌ای حق خود را برای اقدام علیه عاملین و آمرین و مباشرین محفوظ می‌دارد.»

رئیس سازمان انرژی اتمی تأکید کرد: «همچنین برای ناکام گذاشتن اهداف آمرین این حرکت تروریستی، جمهوری اسلامی ایران با جدیت به گسترش فناوری هسته‌ای از یک سو و تلاش برای رفع تحریم‌های ظالمانه از سوی دیگر ادامه خواهد داد.»

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.