تقویت زیرساخت‌های امدادی

در دیدار دکتر همتی با تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در ساختمان صلح مطرح شد

دکتر کریم همتی، رئیس جمعیت هلال‌احمر امروز دوشنبه ۲۳ فروردین ۱۴۰۰ با اعضای مجمع نمایندگان استان گلستان و سه نماینده از استان‌های ایلام، بوشهر و لرستان در مجلس شورای اسلامی دیدار کرد.

در این دیدار که آقایان رضا آریان‌پور، عبدالجلال ایری، رمضانعلی سنگدوینی، امانقلیج شادمهر، غلامعلی کوهساری، غلامرضا منتظری و رحمت‌اله نوروزی از استان گلستان، همچنین حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسی احمدی از بوشهر و آقایان محمد خدابخشی از لرستان و بهزاد علیزاده از ایلام حضور داشتند، موضوعاتی درخصوص تجهیزات امدادی و راه‌اندازی خانه‌های هلال در این استان‌ها مورد بحث‌وبررسی قرار گرفت.

اعضای مجمع نمایندگان استان گلستان در این دیدار از رئیس جمعیت هلال‌احمر درخواست داشتند تا با توجه به حادثه‌خیزبودن و نیز رتبه‌ اول این استان در پاسخگویی به حوادث جاده‌ای طی سال گذشته و نوروز امسال، نگاه ویژه‌تری به گلستان داشته باشد.

همچنین هفت نماینده‌ گلستانی حاضر در این جلسه، به پروژه‌های عمرانی که از پیشتر راکد‌مانده، اشاره کرده و از دکتر همتی درخواست داشتند ضمن در دستور کار قرار دادن این پروژه‌ها برای احیای آنها، تقویت زیرساخت‌های این استان را هم در برنامه‌های جمعیت هلال‌احمر قرار دهد.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.