سناریوی سرقت‌های سریالی بعد از عمل سزارین

زن جوان بعد از زایمان تصمیم به سرقت از بیمارستان‌ها گرفت

عمل سزارین را انجام داده و در بیمارستان بستری بود. در همان مدت تصمیمش را گرفت. نقشه‌ای حرفه‌ای چید و آن را اجرا کرد. حالا با صورتی کبود و دستبند به دست به اتهام سرقت از بیمارستان‌ها دستگیر شده است. زن جوانی که بعد از زایمان و درست بعد از به دنیا آمدن فرزندش به سارق سریالی بیمارستان‌های شهر تبدیل شد. کبودی پای چشمش را آثار کتک‌های همسرش می‌داند. این زن 45 ساله هنگام سرقت تجهیزات بیمارستان از سوی مأموران کلانتری ۱۴۸ انقلاب بازداشت شد. او در گفت‌وگو با خبرنگار «شهروندآنلاین» ماجرای سرقت‌هایش را روایت کرد:

بیشتر از کجا سرقت می‌کردی؟

من همیشه از بیمارستان‌ها و از همراهان بیمار سرقت می‌کردم.

نقشه سرقت‌هایت را چطور انجام می‌دادی؟

لباس بهیاری به تن می‌کردم و به بیمارستان می‌رفتم، خیلی راحت با آن لباس می‌توانستم وارد اتاق‌ها شوم، بعد هم اگر همراه بیمار گوشی‌اش را جایی رها کرده بود، سرقت می‌کردم. گاهی اوقات هم تجهیزات بیمارستان می‌دزدیدم.

لباس بهیاری از کجا تهیه کردی؟

به راحتی در بازار می‌شود آن را خرید. من هم از بازار خریدم.

چی شد که تصمیم گرفتی از بیمارستان‌ها سرقت کنی؟

تازه زایمان کرده بودم، به خاطر سزارین بستری شدم. در مدتی که در بیمارستان بودم، متوجه شدم که همراهان بیمارها حواس‌شان به وسایل خود نیست، مثلا گوشی تلفن همراه خود را گوشه‌ای رها می‌کردند. تجهیزات بیمارستانی هم بعضی‌هایشان به‌راحتی در دسترس بود، برای همین این نقشه به ذهنم رسید و آن را اجرا کردم.

چرا سراغ دزدی رفتی، آن هم درست بعد از تولد فرزندت؟

من سختی‌های زیادی کشیده‌ام. شوهرم اعتیاد دارد، مرا هم معتاد کرد. 15 سال است که ازدواج کرده‌ام، ولی شوهرم مرتب مرا کتک می‌زند. می‌گوید باید برای تأمین هزینه‌های مواد دزدی کنی. خیلی در مقابلش مقاومت کردم، ولی فایده‌ای نداشت. هر بار خمار می‌شود مرا کتک می‌زدند.

کبودی روی صورتت هم حاصل این کتک‌هاست؟

بله. شوهرم مرا زده و به این روز انداخته است. من عاشق او بودم. در خیابان با هم آشنا شدیم. خیلی زود هم ازدواج کردیم، ولی او روزگار مرا سیاه کرد.

سابقه داری؟

بله. چند باری به اتهام جیب‌بری، کش‌زنی، سرقت و موادمخدر دستگیر شدم.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.