تماس به وقت رمضان

هدایای ایرانسل به مناسبت ماه مبارک رمضان اعلام شد

به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان ایرانسل هدایایی از جمله بسته اینترنت هدیه و بسته مکالمه رایگان در قالب کمپین «تماس به وقت رمضان» و محتواهای مناسبتی ویژه‌ای در اپلیکیشن «لنز» با اشتراک رایگان در نظر گرفته است.

به گزارش روابط‌ عمومی ایرانسل در ماه مبارک رمضان ۱۴۴۲ هجری‌قمری تمامی مشترکان اولین و بزرگ‌ترین اپراتور دیجیتال ایران می‌توانند از پیشنهادهای ویژه «هر 4 دقیقه مکالمه ایرانسلی، 40 دقیقه رایگان»، «بسته هدیه مکالمه سحرگاهی» و «بسته هدیه 2 گیگابایت اینترنت داخلی ویژه شب‌های قدر» بهره‌مند شوند و محتواهای ویژه اپلیکیشن «لنز» را با اشتراک رایگان تماشا کنند.

بر این اساس، تمامی مشترکان ایرانسل از ابتدا تا پایان ماه مبارک رمضان مطابق با ۲۵ فروردین تا ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ می‌توانند به‌ازای هر 4 دقیقه مکالمه ایرانسلی، 40 دقیقه بعدی آن تماس را رایگان گفت‌وگو کنند. این طرح هدیه مکالمه، با شماره‌گیری کد #۲*۱*۴۴۴۴* یا از طریق اپلیکیشن ایرانسل‌من فعال می‌شود. با فعال‌سازی این طرح، پس از 4 دقیقه مکالمه ایرانسلی، 40 دقیقه بعدی مکالمه‌ رایگان خواهد بود.

با فعال‌سازی این طرح، پس از 4 دقیقه مکالمه ایرانسلی، 40 دقیقه بعدی مکالمه‌ رایگان خواهد بود.

همچنین در تمام سحرگاه‌های ماه مبارک رمضان، از ساعت ۴ تا ۶ بامداد، تمامی بسته‌های مکالمه ساعتی ایرانسل برای مشترکان دائمی و اعتباری رایگان خواهند بود. این بسته‌ها به مکالمه درون‌شبکه‌ای اختصاص و با شماره‌گیری کد #۱*۱*۴۴۴۴* یا از طریق اپلیکیشن ایرانسل‌من، قابلیت انتخاب و فعال‌سازی دارند.

علاوه بر طرح‌های هدیه مکالمه، تمام مشترکان دائمی و اعتباری ایرانسل می‌توانند از ۱۱ تا ۱۵ اردیبهشت‌ماه و همزمان با شب‌های قدر، با شماره‌گیری کد #۵* یا از طریق اپلیکیشن ایرانسل‌من، یک بسته هدیه ۲ گیگابایتی اینترنت داخلی دریافت کنند. اعتبار این بسته تا پایان همان روز است و هر کاربر یک بار فرصت دریافت این هدیه را در این بازه زمانی دارد.

همچنین همزمان با آغاز رمضان‌المبارک ۱۴۴۲ هجری‌قمری، تلویزیون اینترنتی لنز ایرانسل برای کاربران و مخاطبان خود، برنامه‌های ویژه‌ای را با اشتراک رایگان تدارک دیده است. این برنامه‌ها شامل پخش برنامه‌های مناسبتی، مذهبی، آموزش‌های مذهبی، مداحی و… از شبکه «لنز و ماه»، پخش فیلم‌ها و سریال‌های جدید و ویژه‌ای متناسب با حال‌وهوای ماه رمضان از افطار تا سحر از شبک «لنز فیلم»، همکاری با مجموعه «هیأت آنلاین» برای پخش ویژه‌برنامه‌های مناسبتی این مجموعه، مانند سخنرانی، مداحی و برنامه‌های مذهبی در قالب شبکه اختصاصی و پخش مجموعه ویژه مناسبتی شامل نواهای مذهبی، مداحی و کتاب‌های صوتی مرتبط با ماه رمضان برای طرفداران موسیقی از لنز است.

علاوه بر موارد فوق، برنامه ورزشی «محوطه جریمه»، با موضوع فوتبال و حواشی آن در ماه مبارک رمضان به صورت ویژه در شبکه «لنز اسپورت» برای علاقه‌مندان به برنامه‌های ورزشی پخش می‌شود.

لنز ایرانسل همچنین برنامه‌های طنز و سرگرمی ویژه‌ای را برای ماه مبارک رمضان و نیز یک شگفتانه برای عید سعید فطر تدارک دیده است که جزئیات آن به زودی به اطلاع مخاطبان برنامه‌های این اپلیکیشن خواهد رسید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.