مدیرعامل ایرانسل: ایرانسل بهدنبال برقراری ارتباط همهجانبه دیجیتال بین مردم است؛ به همین دلیل با تدوین استراتژی جامع پنج ساله خود با عنوان «آرمان ۲۰۲۵»، در آینده نیز که احتمالا اپراتورهای ارتباطی دیگری در کنار ایرانسل وارد فضای اپراتور دیجیتال شوند، کماکان به دنبال حفظ جایگاه خود به عنوان «برترین اپراتور دیجیتال ایران» در قلب استراتژی خود است.
به گزارش روابط عمومی ایرانسل، دکتر بیژن عباسیآرند که روز دوشنبه ۲۳ فروردین ۱۴۰۰ در مراسم آنلاین «چهاردهمین گردهمایی مدیران ایرانسل»، در مورد چالشها و دستاوردهای گذشته و همچنین برنامههای آینده اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران در پیگیری استراتژیها و اهداف جدید با تکیه بر توان بومی، بر اساس تجربه بینالمللی سخن میگفت، حمایت از تولیدات داخلی و شرکتهای ایرانی فعال در صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات را یکی از راهبردهای اصلی ایرانسل در افق پیشرو برشمرد و بر گسترش و تقویت این روند تأکید کرد.
مدیرعامل ایرانسل در این مراسم با اشاره به اینکه از اواخر سال ۲۰۱۹ همهگیری بیماری covid-19، چالشهای بیسابقهای را به همراه آورده که چهره و ماهیت همه مشاغل در سراسر جهان را متحول کرده است، تأکید کرد: «امتیانایرانسل به عنوان یک اپراتور دیجیتال، به عملکرد خود در زمینه نوآوری و انعطافپذیری افتخار میکند، اما همچنان بحث در مورد موانع موجودِ ناشی از این عارضه مداوم، از اهمیت بسزایی برخوردار است.»
دستیابی به رتبه نخست بین شرکتهای گروه MTN در سال ۲۰۲۰ از جمله نمونههای عملکرد مثبت ایرانسل در سال ۱۳۹۹ است.
او تهدیدات جدی صنایع مخابراتی جهان در دوران covid-19 را شامل اطمینان از حُسن نگهداری و در دسترس بودن زیرساختها، طراحی مجدد هدفگذاری مدیریت منابع انسانی، بهبود کارایی سرمایهگذاری و بازدهی شبکه، بهرهبرداری از تغییر ساختار بازار و انطباق با چشمانداز در حال تغییر حقوقی دانست و تصریح کرد: «همانطور که بارها نشان داده شده، امتیانایرانسل کوشش بسیار خوبی در مقابله با چنین چالشهایی نشان داده است.»
عباسیآرند، هشت ماه یکهتازی در راهاندازی شبکه 5G برای اولین بار در ایران، در شهرهای تهران، شیراز، کیش و مشهد و ثبت بالاترین رکورد سرعت در شبکه کاربردی و واقعی 5G، افتتاح مرکز داده بزرگ ایرانسل (مرکز داده اقماری شماره یک شبکه ملی اطلاعات) در غرب تهران توسط رئیسجمهوری، مهر تأیید بر عنوان «اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال کشور» از سوی مهندس آذریجهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، بالاترین پوشش اینترنت پرسرعت همراه روستایی در کشور براساس اعلام رسمی وزیر ارتباطات، دریافت تندیس طلایی رعایت حقوق مصرفکننده برای هفتمین سال متوالی، آغاز فعالیتهای مطالعاتی برای پیشتازی در ارایه 6G در ایران، هوشمندسازی فرآیندهای ارتباط با مشتریان، ۱۳.۳ میلیون کاربر فعال در اَبَر اپلیکیشن ایرانسلمن، دستیابی به رتبه نخست بین شرکتهای گروه MTN در سال ۲۰۲۰، حمایت از ششمین دوره Elecom Stars با هدف اطمینان از توسعه نوآوری در اکوسیستم دیجیتال، تأسیس «مرکز توسعه شغلی ایرانسل» با هدف آمادهسازی ذهن جوان ایرانی در مسیر اشتغال حرفهای، توسعه همهجانبه ایرانسللبز در دومین سال فعالیت، راهاندازی «مرکز تعمیرات فنی ایرانسل» و نیز دریافت گواهینامه بینالمللی برای انطباق مرکز داده ایرانسل با استانداردهای جهانی را از جمله نمونههای عملکرد مثبت ایرانسل در سال ۱۳۹۹ عنوان کرد.
او افزود: «ایرانسل بهدنبال برقراری ارتباط همهجانبه دیجیتال بین مردم است؛ به همین دلیل، با تدوین استراتژی جامع پنج ساله خود با عنوان «آرمان ۲۰۲۵»، در آینده نیز که احتمالا اپراتورهای ارتباطی دیگری در کنار ایرانسل، وارد فضای اپراتور دیجیتال شوند، کماکان به دنبال حفظ جایگاه خود به عنوان «برترین اپراتور دیجیتال ایران» در قلب استراتژی خود است.»