تعطیلات بانوی محبوب عصر طلایی هالیوود

سریالی بر اساس زندگی آدری هپبورن ساخته می‌شود

سایت سینمایی ورایتی در خبری جذاب مدعی شده که قرار است از زندگی «آدری هپبورن» سریالی ساخته شود.

پولاد امین، شهروندآنلاین: اگر از سینمادوستان علاقه‌مند به دوران طلایی هالیوود درباره بازیگر محبوب‌شان بپرسید، بی‌تردید عده زیادی در پاسخ به این پرسش از «آدری هپبورن» نام خواهند برد. یکی از مهم‌ترین ستاره‌های عصر طلایی هالیوود که بیشتر با بازی در فیلم‌های «سابرینا»، «تعطیلات رمی»، «صبحانه در تیفانی» و «بانوی زیبای من» شناخته می‌شود.

حالا روزهای اخیر سایت سینمایی ورایتی در خبری جذاب مدعی شده که قرار است از زندگی «آدری هپبورن» سریالی ساخته شود. خبری که در فضای مجازی تخت عنوان ورود آدری هپبورن به دنیای سریال‌ها مورد توجه و استقبال قرار گرفته است.

ورایتی علاوه بر انتشار خبر ساخته شدن سریالی بر اساس زندگی «آدری هپبورن»، به این موضوع نیز اشاره کرده که «ژاکلین هویت» نویسنده و تهیه‌کننده‌ای که از او سریال «همسر خوب» را می‌شناسیم، قرار است فیلمنامه سریال «آدری» را- که درامی با موضوع زندگی این ستاره افسانه‌ای هالیوود است، بنویسد.

هالیوود ریپورتر نیز گفته سریال «آدری» توسط بخش ایتالیایی کمپانی «فرمنتال» که سریال‌های «پاپ جوان» و «دوست نابغه من» را تولید کرده، تهیه خواهد شد.

ظاهرا پسر آدری هپبورن، یعنی لوکا دوتی نیز تهیه‌کننده اجرایی این سریال خواهد بود. پیشتر اعلام شده بود این سریال براساس کتاب مشترک لوکا دوتی و روزنامه‌نگار ایتالیایی لوییجی اسپینولا ساخته می‌شود.

گفتنی است که در فضای مجازی و رسانه‌ای سینما این روزها شاهد گمانه‌زنی‌های بسیاری در این زمینه هستیم که چه بازیگری می‌تواند نقش آدری هپبورن را ایفا کند؟ بسیاری در پاسخ به این پرسش از گزینه‌هایی چون «لیلی کالینز»، «تیلور هیل»، «آنا د آرماس»، «امیلی کلارک» و «رونی مارا» به عنوان ایفاگران نقش آدری هپبورن نام می‌برند.

 

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.