کنایه‌های جنجالی فریبرز عرب‌نیا به مسئولان! + ویدیو

بازیگر سلطان، شوکران و مختارنامه در پیامی به مناسبت سالروز تولدش از اوضاع اخیر کشور انتقاد کرده است

شهروندآنلاین: صحبت‌های فریبرز عرب‌نیا در فضای مجازی در انتقاد از رخدادهای اخیر، مورد توجه مخاطبان و کاربران قرار گرفته و واکنش‌های زیادی به وجود آورده است.

فریبرز عرب‌نیا که در فیلم‌ها و سریال‌هایی چون «ضیافت»، «سلطان»، «شوکران»، «مختارنامه» و… بسیار درخشیده و هواداران پرشماری دارد، در پیامی به مناسبت سالروز تولد 56 سالگی‌اش در کنایه‌ای به مسئولان عنوان کرده که «فقط ما مردم در هر زمینه‌ای مقصریم»- که به نوعی تکرار صحبت‌های مدیران در هفته‌ها و ماه‌های اخیر بوده است!

عرب‌نیا در ویدیوی ارسالی‌اش گفته: «من همیشه و در همه حال به یاد و فکر مردم هستم و گمان می‌کنم باید کنار هم سخت‌ترین روزها و تندترین طوفان‌های تاریخ ایران را پشت‌سر بگذاریم. چاره‌ای هم مگر هست غیر از ایستادگی و بردباری و جانب حق و انسانیت را گرفتن؟»

فریبرز عرب‌نیا در ادامه گفته که «همه آنهایی که به مردم بد کردند، بد می‌کنند و جانب مردم نیستند، در همه چیز مردم را مقصر می‌دانند. در کرونا مردم مقصرند. در اقتصاد مردم مقصرند. در مسائل فرهنگی مردم مقصرند. چه انتخاب بکنند چه نکنند مقصرند! خب ما مقصرها باید کنار هم بمانیم.»

صحبت‌های فریبرز عرب‌نیا البته مخالفانی نیز داشته- و خیلی‌ها او را به خاطر حضور در آثاری مانند «چ» و «مانگرو» و «مختارنامه» مورد انتقاد قرار داده‌اند.

فریبرز عرب‌نیا که متولد فروردین ۱۳۴۳ است، چند سال است به دور از سینما و خارج از ایران زندگی می‌کند و خودش گفته که برای گذران زندگی به رانندگی روی آورده است.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.