آخرین حضور دست‌نشان در ورزشگاه پیر قائمشهر

پیکر نادر دست‌نشان در ورزشگاه قائمشهر تشییع شد و در خانه ابدی آرام گرفت

مراسم تشییع پیکر نادر دست‌نشان، مربی برجسته فوتبال امروز در قائمشهر برگزار شد و این مربی در آرامگاه ابدی خود به خاک سپرده شد.

نادر دست‌نشان، سرمربی باتجربه فوتبال ایران که یکی از مفاخر فوتبالی استان مازندران بود، روز گذشته بعد از حدود دو هفته مبارزه با بیماری کرونا دار فانی را وداع گفت و اهالی فوتبال و خانواده‌اش را داغدار کرد.

دست‌نشان که سرمربیگری تیم رایکای بابل در لیگ دسته اول را برعهده داشت، روز گذشته درگذشت و امروز مراسم تشییع پیکر این مربی دوست‌داشتنی در زادگاه خود قائمشهر برگزار شد.

پیکر نادر دست‌نشان پیشکسوت فوتبال مازندران ابتدا در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر تشییع شد. پیکر این اسطوره فوتبال شمال کشور بعد از تشییع در ورزشگاه وطنی قائمشهر در آرامگاه سیدملال به خاک سپرده شد.

در مراسم تشییع پیکر دست‌نشان تعدادی از هواداران فوتبال در مازندران هم حضور یافتند و در ورزشگاه وطنی با شعار «نادر امپراتور» این مربی باسابقه را بدرقه کردند. همچنین اعضای تیم نساجی و تعداد کثیری از فوتبالیست‌های قدیمی و به خصوص پیشکسوتان مازندرانی در این مراسم حضور داشتند.

شماره ۷ تیم نساجی مازندران از فصل بعد به احترام و یادبود نادر دست‌نشان، کاپیتان و سرمربی فقید قائمشهری و اسطوره باشگاه نساجی تا ابد بایگانی خواهد شد. همچنین قرار است تیم نساجی در ادامه مسابقات لیگ برتر فوتبال به احترام دست‌نشان با پیراهن‌های مشکی به میدان برود.

گفتنی است؛ این پیشکسوت فوتبال سال‌ها در تیم‌های مختلفی از جمله نساجی مازندران، ملوان بندر انزلی و رایکای بابل مربیگری کرده بود.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.