این مردان با کلاه‌گیس به سرقت منازل می‌رفتند

سارقان مسلح منازل ویلایی را شناسایی کنید

اعضای باندی که در تهران و کرج دست به سرقت‌های خشن می‌زدند، از سوی پلیس دستگیر شدند. این دو سارق دو تن از اعضای باند خشنی هستند که در تهران و کرج با کلاه‌گیس به خانه‌های ویلایی حمله می‌کردند.

پلیس آگاهی استان البرز با انتشار تصاویر بدون پوشش دو نفر از سارقان مسلح منازل ویلایی در استان‌های البرز و تهران، از شهروندان خواست در صورت شناسایی متهمان به پلیس آگاهی البرز مراجعه کنند.

سرهنگ محمد نادربیگی، رئیس پلیس آگاهی استان البرز درباره جزئیات این پرونده گفت: «در پی دستگیری ۱۱ نفر از اعضای باند سارقان مسلح منازل در استان‌های البرز و تهران در اسفندماه ‌سال گذشته، تحقیقات پلیسی درخصوص شناسایی و دستگیری سایر اعضای این باند ادامه یافت. در همین رابطه دو نفر از اعضای اصلی این باند، شناسایی و دستگیر شدند.»

او با بیان اینکه یک قبضه اسلحه، بیسیم دستی، کلاه‌گیس، تعدادی اموال مسروقه و دسته کلید از متهمان کشف شد، افزود:   «سارقان اعتراف کردند با شناسایی سوژه‌های خود در نقاط مختلف تهران و البرز و با همدستی سایر اعضای باند که قبلا دستگیر شده‌اند، اقدام به سرقت‌های مسلحانه منازل می‌کردند.»

سرقت 11 میلیارد تومانی

رئیس پلیس آگاهی استان البرز ادامه داد: «سارقان با تخریب در، وارد منازل می‌شدند و با بستن دست، پا و دهان مالباختگان، اموالی از قبیل طلا و لوازم برقی باارزش و سبک را سرقت می‌کردند. بعد از آن نیز متواری می‌شدند. ارزش اموال کشف شده تاکنون بیش از ۱۱۰‌میلیارد ریال برآورد شده، البته سرقت‌های عادی در منازل خالی از سکنه نیز توسط این سارقان صورت گرفته است.»

رئیس پلیس آگاهی استان البرز افزود: «در ادامه تحقیقات، دو خودروی سمند و پژوپارس نیز از سارقان کشف شد. در ادامه مشخص شد، با استفاده از پلاک‌های جعلی که اخیرا از دو دستگاه خودرو در کرج به سرقت رفته به صورت باندی و در گروه‌های پنج و شش نفره وارد منازلی که اغلب ویلایی بودند شده و اقدام به سرقت می‌کردند. متهمان تاکنون به ۳۵ سرقت مسلحانه و عادی اعتراف کردند. با اقدامات صورت گرفته شش سرقت‌ مسلحانه و ۱۶ سرقت‌ عادی در استان‌های البرز و تهران مشخص شد و تلاش برای شناسایی سایر مالباختگان ادامه دارد.»

نادربیگی در پایان گفت: «بازپرس دادسرای عمومی و انقلاب کرج دستور چاپ تصاویر بدون پوشش دو نفر از متهمان این پرونده را در رسانه‌های جمعی صادر کرد و از شهروندانی که به این شیوه یا از سوی این متهمان مورد سرقت قرار گرفته‌اند درخواست کرد تا برای پیگیری شکایت خود به اداره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی استان البرز در کرج، میدان طالقانی، ابتدای بلوار تعاون مراجعه کنند.»

 

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.