دستمزد حیرت‌انگیز محمدرضا گلزار: 18میلیارد تومان؟!

ادعای یک خبرگزاری به نقل از یک منتقد درباره دستمزد محمدرضا گلزار جنجالی شده است

شهروندآنلاین: ادعای یک منتقد سینما مبنی بر دستمزد 18میلیارد تومانی محمدرضا گلزار بابت اجرای مسابقه «هفت‌ خان» در فضای مجازی بحث‌ها و حواشی زیادی به وجود آورده است.

ماجرا از آنجا آغاز شد که یک پیج اینستاگرامی که متعلق به یکی از منتقدان سینماست، ادعا کرد که محمدرضا گلزار برای مسابقه «هفت خان» ۱۸میلیارد دستمزد گرفته است. به گزارش خبرگزاری صبا ظاهرا این مسابقه که از پلتفرم نماوا پخش می‌شود، تمام مبلغ دستمزد محمدرضا گلزار را همان اول کار پرداخت کرده است. یا به بیانی دیگر دستمزد اجرای این مسابقه در همان ابتدا به طور کامل به گلزار پرداخت شده است. محمدرضا گلزار البته تاکنون نسبت به این خبر واکنشی نداشته و آن را تأیید یا تکذیب نکرده است.

همزمانی انتشار خبر دستمزد حیرت‌انگیز محمدرضا گلزار، با زمانی که انتقادات و اعتراضات اهالی سینما و تلویزیون نسبت به دستمزدهای نامتعارف شبکه نمایش خانگی و پلتفرم‌های عرضه آنلاین محصولات تصویری به اوج رسیده است، می‌تواند باعث طرح دوباره مسأله حضور ملموس «پول‌های مشکوک» و البته «معضل پولشویی» در صنعت تصویر ایران شود.

این خبر همچنین می‌تواند یک موج حاشیه‌ای تبلیغاتی به نفع مسابقه «هفت خان» ایجاد کند- که در ۱۰۰ قسمت برای پخش اختصاصی از پلتفرم نماوا طراحی و از یکشنبه ۸ فروردین به این‌سو منتشر شده است. در این مسابقه شرکت‌کنندگان در حوزه اطلاعات عمومی با یکدیگر رقابت می‌کنند. شرکت‌کننده‌ای که بتواند مراحل مسابقه را با موفقیت به پایان برساند، با ۱۰۰ میلیون تومان از مسابقه خارج می‌شود.

 

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.