کیوسک؛ 20 آوریل

مهم‌ترین رویدادهای روزنامه‌های جهان سه‌شنبه 20 آوریل 2021

عکس اصلی دیلی تلگراف هواداران منچستر یونایتد را نشان می‌دهد که در خارج از اولدترافورد ایستاده‌اند در حالی که یک بنر در دست دارند: «ساخته شده توسط فقرا، به سرقت رفته توسط ثروتمندان.»

 دیلی‌میل

دیلی‌میل آنچه «حمله کلاهبردارانه» دوک کمبریج در برنامه‌ها می‌خواند را روایت کرده است. این روزنامه می‌گوید پرنس ویلیام که رئیس اتحادیه فوتبال است، «یک مداخله واضح» انجام داده تا نسبت به خسارتی که لیگ جدا شده، فوتبال می‌تواند به «بازی‌های مورد علاقه ما» برساند، هشدار دهد.

 

دیلی‌تلگراف

روزنامه دیلی‌تلگراف هم به اظهارات شاهزاده ویلیام پرداخته است. عکس اصلی آن هواداران منچستر یونایتد را نشان می‌دهد که در خارج از اولدترافورد ایستاده‌اند درحالی که یک بنر در دست دارند: «ساخته شده توسط فقرا، به سرقت رفته توسط ثروتمندان.»

تایمز

گزارش تایمز می‌گوید برنامه‌ها برای سوپرلیگ «با واکنش شدید» روبه‌رو شد زیرا وزرا گفتند آنها آماده‌اند «هر آنچه که لازم است» را برای جلوگیری از پیشبرد آن انجام دهند.

در جای دیگر، این روزنامه می‌گوید كه دولت متهم شده كه انتظار زیادی برای اعلام ممنوعیت سفر به هند تحمیل کرده؛ آن هم در شرایطی که مشخص شد هزاران نفر از زمان بروز نوع جدید ویروس كرونا، از هند وارد انگلیس شده‌اند.

گاردین

پلاکاردی که یکی از طرفداران جوان توپچی‌ها در صفحه نخست گاردین در دست دارد، می‌گوید: «آرسنال ما را پس بدهید.» این روزنامه گزارش داده كه دولت انگلیس و مقامات فوتبال «ضد حمله خشمگین» را علیه برنامه‌های لیگ جدید آغاز كرده‌اند.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.