انصاریان به کنعانی گفت پنالتی را وسط بزن!

مدافع پرسپولیس بعد از هدر دادن پنالتی برابر گوای هند، پست عجیبی را در اینستاگرام منتشر کرد

محمدحسین کنعانی‌زادگان که با وجود برتری پرسپولیس مورد انتقاد قرار گرفته، در اینستاگرام ادعا کرده علی انصاریان قبل از اینکه از دنیا برود، به او این سبک پنالتی زدن را توصیه کرده است.

با اینکه پرسپولیس برابر گوای هند با دریافت یک گل شوکه شده بود، داور با اعلام یک پنالتی به سود سرخپوشان روحیه دوباره‌ای به شاگردان یحیی گل‌محمدی داد. ابتدا کنعانی‌زادگان پشت توپ ایستاد، اما با توصیه کادرفنی مهدی ترابی به عنوان پنالتی‌زن اول پرسپولیس جای کنعانی را گرفت و توپ را هم به خوبی به گل تبدیل کرد. در ادامه هم سیدجلال حسینی که این روزها خیلی خوب در نقش یک گلزن ظاهر می‌شود، پرسپولیس را پیش انداخت.

اما داور، دقایقی بعد پنالتی دوم را هم به سود قرمزهای ایرانی اعلام کرد. این بار کنعانی‌زادگان موفق شد توپ را از ترابی بگیرد و کادرفنی هم به تغییر پنالتی‌زن رضایت داد. این مدافع میانی که انگیزه زیادی برای زدن این پنالتی داشت، محکم توپ را به وسط دروازه زد و با اینکه تصور می‌کرد دروازه‌بان گوا به یکی از دو سمت پرش داشته باشد، ضربه او با واکنش این دروازه‌بان همراه شد و خبری از گل سوم پرسپولیس نبود.

این اتفاق نه تنها باعث شد پرسپولیس با تفاضل گل بهتری برنده بازی نشود، بلکه تا دقیقه آخر استرس مساوی شدن بازی را در دل همه هواداران این تیم نگه داشت. این موضوع باعث شد تا بعد از بازی کنعانی‌زادگان به خاطر اصرار بر زدن پنالتی و هدر دادن آن مورد انتقاد قرار بگیرد.

اما چند ساعت پس از پایان بازی، کنعانی‌زادگان با انتشار پستی در اینستاگرام، دلیل زدن ضربه به وسط دروازه را توصیه زنده‌یاد علی انصاریان دانست و نوشت: «دلم تنگه برات داش علی. امروز 75 روز شد که نداریمت. یادته گفتی پنالتی بزن حسین. نترس حسین… گفتی دلت قرص باشه. محکم برو پشت توپ. گفتم من بغل پا به گوشه دروازه می‌زنم گفتی محکم بزن وسط. چند بازی می‌خوام یک پنالتی به سبک مورد علاقت بزنم و تقدیمت کنم. نه اینکه بخوام خودنمایی کنم که من ذره‌ای در مقابل هوادار نیستم. این هوادار، حسین کنعانی رو ساخته و هیچ‌وقت فراموش نمی‌کنم. داش‌علی دعا کن، برای من و برای تیم.»

این پست که حدود 200 هزار لایک نیز به خود گرفته، با کامنت‌های متفاوتی نیز از سوی هواداران پرسپولیس مواجه شده است. عده‌ای از آنها اعتقاد دارند که کنعانی‌زادگان نباید این ادعا را در مورد علی انصاریان مطرح می‌کرد که امکان صحبت درباره آن برایش ممکن نیست و بخشی دیگر هم باتوجه به نیت مدافع پرسپولیس، به حمایت از او پرداخته‌اند.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.