توزیع ۶۸۵ بسته غذایی بین زلزله‌زدگان گناوه

تشریح آخرین روند ارایه خدمات امدادی

سخنگوی جمعیت هلال‌ احمر از توزیع ۶۸۵ بسته غذایی هفتادودو ساعته شرایط اضطراری عمومی در میان زلزله‌زدگان شهرستان گناوه خبر داد.

محمدحسن قوسیان‌مقدم به تشریح آخرین روند ارایه خدمات امدادی تا ساعت هشت صبح اول اردیبهشت ۱۴۰۰ در منطقه زلزله‌زده شهرستان گناوه استان بوشهر پرداخت.

سخنگوی جمعیت هلال احمر  گفت: «در ۷۲ ساعت گذشته نیروهای امدادرسان هلال احمر با حضور در منطقه یادشده به بررسی نیازهای غذایی و تغذیه‌ای زلزله‌زدگان پرداختند و بسته‌های یادشده را توزیع کردند.»

امدادرسانی به بیش از هزار نفر
او ادامه داد: «همچنین در سه روز گذشته ۲۹۹ دستگاه چادر امدادی در شهرستان‌های گناوه و دیلم توزیع شده و طبق آخرین اطلاعات ارزیابی‌شده دریافتی از منطقه زلزله تا کنون به 1196 نفر امدادرسانی شده‌ است.»
سخنگوی جمعیت هلال احمر توضیح داد: «پس از گذشت سه روز از حادثه زلزله در شهرستان‌های گناوه و دیلم عملیات امدادرسانی (اسکان و تغذیه اضطراری) به وسیله امدادگران هلال احمر در این مناطق همچنان ادامه دارد.
بهره گیری از ۱۲ دستگاه خودروی عملیاتی
قوسیان‌مقدم توان عملیاتی هلال احمر در منطقه زلزله‌زده گناوه را ۷۸ نیروی عملیاتی فعال و بهره‌گیری از ۱۲ دستگاه خودروی عملیاتی عنوان کرد.
او با اشاره به گزارش ارزیابی میدانی خسارت به وسیله تیم‌های عملیاتی نیز گفت: «طبق گزارش‌های دریافتی از ۲۷ روستا، منطقه عشایری و سه شهر، ۲۱ روستا کمتر از ۳۰درصد آسیب‌دیدگی به ابنیه، ۶ روستا بین ۳۱ تا ۵۰درصد آسیب‌دیدگی به ابنیه و ۲۹۹ باب تعداد خانه غیر قابل سکونت به علت رعب از پس‌لرزه‌ها و ترک‌خوردگی ثبت شده‌اند.»
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.