معرفی محصولات جدید شرکت اَپل در سال 2021

مدیرعامل شرکت اَپل در اولین نمایشگاه مجازی 2021 محصولات جدید این شرکت را معرفی کرد.
رنگ بنفش جذاب برای آیفون۱۲، کامپیوترهای آی‌مک با طراحی جدید که شخصی‌تر، قوی‌تر و با قابلیت‌های بیشتری هستند و آیپد‌های جدید با پردازشگر اختصاصی بخشی از این محصولات بود.
با توجه به نیاز جهان به تماس ویدیویی و دورکاری، محصولات جدید اَپل این نیاز بازار را هدف قرار داده‌اند.
ارایه آی‌مک‌ها و آیپدهای جدید با دوربین‌های بهتر و کیفیت ویدیوی بالاتر از جمله این تغییرات است. این ارتقای کیفیت به دنبال شکایت مشتریانی اتفاق افتاد که از کیفیت دوربین کامپیوترها در مقایسه با گوشی‌های این شرکت، آن‌هم در عصر تماس‌های گسترده ویدیویی، ناراضی بودند.
محصول دیگر معرفی سرویس اَپل‌پادکست بود که با سرویس‌هایی نظیر اسپاتیفای رقابت خواهد کرد.
نسخه جدید اپل‌تی‌وی که نوعی دستگاه پخش اختصاصی است که توسط شرکت اپل توسعه داده شده و با اتصال به هر تلویزیونی می‌تواند امکان اتصال آن به اینترنت و پخش فیلم و موزیک یا حتی نصب اپلیکیشن‌های خاص و تماشای فیلم از سرویس‌هایی همچون نتفلیکس و غیره را ممکن سازد، ارتقا داده شده و هم‌اکنون با کیفیت رنگ بهتر و پردازشگر قوی‌تر وارد بازار شده است.
محصول معرفی شده دیگر اِیرتَگ (Air Tag) بود که ۲۹دلار قیمت داشته و یک ردیاب هوشمند است که برای پیدا کردن کلید، تلفن یا کیف و چمدان‌ها و سایر وسایل گمشده کاربرد دارد. البته معرفی این محصول جدید ممکن است باعث دور جدیدی از شکایت‌ها از سمت تولیدکنندگان رقیب شود، زیرا که این محصول جدید اپل، کسب‌وکار آنها را به خطر خواهد انداخت. یکی از این شرکت‌ها «تایل» است که طی دهه گذشته ردیاب هوشمند تولید می‌‌کرده است. این شرکت سال گذشته به مجلس نمایندگان آمریکا شکایت و اعلام کرده بود که قوانین جدید اپل‌استور، استفاده از محصولات «تایل» را سخت‌تر کرده است.
مترجم: مهرناز الماسی
منبع: Reuters

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.