بدشانسی بزرگ نکونام و فولاد در آسیا

تست کرونای دو بازیکن فولاد در آستانه دیدار با النصر مثبت شد

تست کرونای سعادت حردانی مدافع راست و یکی از اعضای اجرایی تیم فولاد مثبت اعلام شد.

تیم فوتبال فولاد ایران از ساعت 22 و30 دقیقه امشب(جمعه) باید در ورزشگاه مرسول پارک شهر ریاض به مصاف النصر عربستان برود اما مثبت‌شدن دو تست کرونای اعضای این تیم، ادامه بدشانسی‌های نکونام با فولاد است.

سعادت حردانی بازیکن اصلی فولاد به همراه یکی دیگر از اعضای اجرایی باشگاه به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و اکنون در قرنطینه به سر می‌برند. نکته جالب این است که اعضای تیم فولاد پیش از بازی با النصر، 6بار آزمایش کرونا انجام داده بودند اما هیچ‌کدام از اعضا به ویروس مبتلا نبودند اما در اولین آزمایش پس از بازی اول با النصر، تست کرونای دو عضو این تیم مثبت شد.

فولاد که تاکنون نتایج درخشانی علی‌رغم تمامی مشکلات از جمله بسته‌بودن پنجره نقل و انتقالات، مصدومیت‌های اخیر ایوب والی، شروین بزرگ و موسی کولیبالی، مشکلات زمین تمرین در بعضی از روزها در عربستان و… حال باید با این مشکل جدید نیز بجنگد. نکونام که عملکرد شاگردانش تحسین اهالی فوتبال و هواداران فولاد را منجر شده، دستش امشب خالی‌تر از سه بازی قبل خواهد بود.

فولاد امشب و از ساعت 22 و30 دقیقه باید در ورزشگاه مرسول پارک به مصاف النصر برود، این دیدار را مهندس قاسم عراقی سوت خواهد زد.

برای سعادت حردانی و دیگر عضو کرونایی تیم فولاد آرزوی سلامتی و بهبود هرچه سریع‌تر داریم.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.