فرهاد، اردوگاه استقلال را به توپ بست!

فرهاد مجیدی در آستانه بازی حساس با الدحیل بازیکنانش را به باد انتقاد گرفت

ممکن است سرمربی استقلال در بازی برگشت برابر الدحیل تیمش را با تغییر سیستم به زمین بفرستد.

شکست استقلال مقابل الدحیل قطر سبب شده تا کادرفنی استقلال تصمیم به ایجاد تغییرات متعدد در ترکیب تیمش بگیرد. آبی‌پوشان در مسابقه قبلی با ترکیب کاملا هجومی به زمین رفتند و با اینکه 3بار هم دروازه حریف قطری را گشودند اما 4بار دروازه‌شان باز شد و بازنده شدند.

نکته مهم درباره گل‌های خورده استقلال، اشتباهات پرتعداد فردی بازیکنان به‌خصوص در خط دفاعی بود. برخی بازیکنان در قسمت دفاعی اشتباهات عجیبی داشتند و فرهاد مجیدی نیز بعد از بازی به این مسأله اشاره کرد.

از این‌رو، مجیدی در تمرینات استقلال به بازیکنان در این خصوص تذکر داد. سرمربی استقلال همچنین جلسه‌ای را با بازیکنان برگزار کرد و در این جلسه اشتباهات فردی را به آنها نشان داد. از سوی دیگر، سرمربی استقلال در جلسه دیشب از عملکرد برخی بازیکنان به‌شدت گلایه و خطاب به آنها نکاتی را گوشزد کرد.

مجیدی همچنین در این جلسه به بازیکنان اعلام کرده که مجبور است برای بازی برگشت با الدحیل تغییراتی را در ترکیب تیمش ایجاد کند. او گفته که برخی بازیکنان نیمکت‌نشین می‌شوند تا دیگر شاهد اشتباهات این‌چنینی در ترکیب تیمش نباشد.

سرمربی آبی‌ها اما حالا تصمیم گرفته سیستم بازی تیمش را برای بازی برگشت با الدحیل تغییر بدهد و البته در چینش بازیکنان نیز تغییرات گسترده‌ای را ایجاد کند. تجربه بازی چهارشنبه‌شب با الدحیل برای کادرفنی استقلال سبب شده تا آنها بخواهند تیم‌شان را با سیستمی تدافعی‌تر در بازی برگشت به زمین بفرستند.

از این‌رو برخی بازیکنان که پراشتباه ظاهر شدند و اشتباهات آنها منجر به گل‌های حریف شد هم نیمکت‌نشین خواهند شد. فرهاد مجیدی در جلسه دیشب با بازیکنان استقلال این مسأله را به آنها اعلام کرده است. کادرفنی استقلال تصمیم دارد با تغییرات در ترکیب تیم نه‌تنها الدحیل را نسبت به بازی 2 روز غافلگیر کند که شرایطی را برای کسب پیروزی مهیا کند.

گفتنی است؛ دیدار استقلال و الدحیل 45 دقیقه بامداد یکشنبه در زمین شماره دو ملک عبدالله جده برگزار می‌شود.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.