اشکان منصوری، خبرنگار و بازیگر سینما درگذشت

ادامه روزهای تلخ سینمای ایران

اشکان منصوری که به دلیل عارضه کلیوی در بیمارستان میلاد بستری شده بود، ظاهرا به دلیل ابتلا به کرونا درگذشته است.

شهروندآنلاین: اشکان منصوری، خبرنگار و بازیگر سینما درگذشت. دلیل درگذشت این هنرمند جوان سینما عارضه کلیوی عنوان شده است. این در حالی است که شنیده می‌شود اشکان منصوری به دلیل عارضه کلیوی در بیمارستان میلاد بستری و در آنجا به کرونا مبتلا شده و درگذشته است. در کارنامه بازیگری اشکان منصوری ایفای نقش در آثاری چون «تگزاس ۲»، «هزارپا»، «رقص روی شیشه» و سریال‌های «پرستاران»، «هشت و نیم دقیقه» و… به ثبت رسیده بود.

گفته می‌شود که مراسم تشییع و خاکسپاری اشکان منصوری که خبرنگار بخش سینمای باشگاه خبرنگاران جوان بود، شنبه چهارم اردیبهشت در شهرستان جهرم شیراز برگزار می‌شود.

تسلیت

بعد از درگذشت اشکان منصوری علیرضا تابش، مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی در پیامی این اتفاق را تسلیت گفت. در این پیام درگذشت اشکان منصوری «یک بنده خوب خدا، جوانی صادق، پرتلاش و خوشنام» معرفی شده که «از دست دادنش تلخ‌تر و تکان‌دهنده‌تر است».

روابط‌ عمومی سازمان سینمایی نیز در پیامی درگذشت این سینماگر جوان را تسلیت گفت. در متن پیام سازمان سینمایی آمده: «هو الحی الذی لایموت. روابط عمومی سازمان سینمایی در گذشت ناگهانی این خبرنگار و بازیگر پرتلاش را به خانواده آن مرحوم و همکارانش در باشگاه خبرنگاران جوان تسلیت گفته و از خداوند متعال برای آنان صبر و اجر و برای آن عزیز سفر کرده علو درجات مسألت دارد.»

«شهروندآنلاین» هم درگذشت اشکان منصوری را به جامعه‌ رسانه‌ای و هنری و البته خانواده وی تسلیت می‌گوید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.