سرگرم شو و جایزه بگیر!

طرح جامع سرگرمی و محتوای دیجیتال «چارخونه» ایرانسل در ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود

بازار جامع سرگرمی و محتوای دیجیتال «چارخونه» ایرانسل، در ماه مبارک رمضان، با هدف ایجاد فضای سرگرم‌کننده و تشویق مخاطبان خود به ماندن در خانه کمپینی را همراه با جوایز متعدد برگزار کرده است.

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، این کمپین که از ۲۸ فروردین تا ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ به مدت ۲۸ روز و با عنوان «رمضان بهاری» برگزار می‌شود، علاوه بر هزاران محتوای متنوع در دسته‌بندی‌های فیلم، موسیقی، کتاب، کتاب صوتی، اپلیکیشن و بازی برای سرگرمی و اوقات فراغت کاربران، شامل جوایز ویژه‌ای مانند چهار عدد گوشی موبایل سامسونگ S21، اینترنت هدیه و هدایای نقدی است.

این کمپین، با همکاری اپلیکیشن «تاپ» و در دو بخش اپلیکیشن و صفحه اینستاگرام چارخونه برگزار می‌شود. در بخش نخست، کاربران با دانلود و ثبت‌نام در اپلیکیشن تاپ و خرید حداقل ۵۰۰۰ تومانی از چهارخونه، در قرعه‌کشی چهار دستگاه گوشی هوشمند سامسونگ S21 شرکت داده می‌شوند. خرید بیشتر از چارخونه، شانس برنده‌شدن در قرعه‌کشی را افزایش می‌دهد.

همچنین در بخش دوم این مسابقه که در صفحه اینستاگرام چارخونه به نشانی @charkhonehstore برگزار می‌شود، کاربران می‌توانند با رعایت مقررات شرکت در مسابقه، در قرعه‌کشی اهدای جایزه نقدی شرکت کنند. این جایزه، هر هفته برای دو نفر و درمجموع به مبلغ ۵۰۰هزار تومان است.

ضمناً چالش‌های متنوع ۴*۴ چارخونه، طی برگزاری کمپین، به‌ صورت ویژه برگزار می‌شود. بخش ثابت چالش‌های هر هفته، چالش «راویتو» است که از مخاطبان دعوت می‌شود تا کلیپ‌های خود را با تم ماه مبارک رمضان و هشتگ #رمضان_بهاری در راویتو آپلود کنند. همچنین کاربران می‌توانند ویدیوی ارسال‌شده دیگران را با اینترنت رایگان ایرانسل در راویتو مشاهده کنند و با انجام سه چالش مشخص‌شده، هر هفته چهار گیگابایت اینترنت رایگان ایرانسل دریافت کنند.

به علاوه، اشتراک ماهانه بخش فیلم، موسیقی و کتاب صوتی چارخونه، در این ایام با  ۲۰درصد تخفیف و در قالب چالش‌ها ارایه خواهد شد.

بازار جامع سرگرمی و محتوای دیجیتال چارخونه، بستر و سامانه ارایه خدمات تجمیع، توزیع و عرضه نیابتی برنامه، محتوا و محصولات دیجیتال در فضای مجازی و حوزه دیجیتال است که حوزه‌هایی مانند بازی، موسیقی، فیلم، کتاب، روزنامه و مجله را پوشش می‌دهد.

ایرانسل، اولین و بزرگ‌ترین اپراتور دیجیتال ایران، با حمایت از تولید و عرضه محصولات و خدمات دیجیتال، حمایت از رشد و توسعه کسب‌وکارهای دیجیتال را به‌ عنوان استراتژی کلان خود در نظر گرفته است.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.