«قهرمان» فرهادی روی میز اسپایک لی

ورایتی فهرست آثار احتمالی حاضر در جشنواره کن را منتشر کرد

نشریه سینمایی ورایتی فهرستی از آثار احتمالی حاضر در جشنواره کن منتشر کرده که نام فیلم «قهرمان» ساخته اصغر فرهادی نیز در این میان به چشم می‌خورد.

شهروند آنلاین: «قهرمان» جدیدترین ساخته اصغر فرهادی، یکی از چند پروژه مهم سینمایی است که به کمیته انتخاب هفتادوچهارمین جشنواره فیلم کن ارایه شده است.

جشنواره فیلم کن که سال گذشته به دلیل بحران کرونا سرانجام تصمیم به لغو برگزاری گرفت، امسال با برنامه‌ریزی کامل قصد دارد این رویداد را حضوری برگزار کند و آنطور که به نظر می‌رسد در کن ۲۰۲۱ نیز جای سینماگران مولف، فیلمسازان زن و ستاره‌ها خالی نخواهد بود.

نشریه سینمایی ورایتی فهرستی از آثار احتمالی حاضر در جشنواره کن منتشر کرده که نام فیلم «قهرمان» ساخته اصغر فرهادی نیز در این میان به چشم می‌خورد.

در این فیلم امیر جدیدی، محسن تنابنده، رعنا آزادی‌ور، فرشته صدرعرفایی، سارینا فرهادی و جمعی دیگر از بازیگران که اغلب  آنان چهره‌های جدید هستند، مقابل دوربین فرهادی رفته‌اند و هایده صفی‌یاری نیز تدوین فیلم را بر عهده دارد.

کمپانی فرانسوی ممنتو پیکچرز، تهیه‌کنندگی و فروش فیلم «قهرمان» را بر عهده دارد و این فیلم را در فرانسه نیز اکران خواهد کرد.

فرهادی پس از ساخت فیلم «جدایی» که موفق به کسب جایزه خرس طلایی بهترین فیلم جشنواره برلین شد، همه آثارش شامل «گذشته»، «فروشنده» و «همه می‌دانند» را در جشنواره کن رونمایی کرده و به احتمال فراوان فیلم «قهرمان» نیز اولین نمایش جهانی خود را در هفتادوچهارمین جشنواره کن تجربه خواهد کرد.

فهرست فیلم‌های حاضر در جشنواره کن، پنجشنبه ٢٧ می (٦تیر) در جریان یک نشست رسانه‌ای در پاریس اعلام می‌شود و هفتادوچهارمین دوره جشنواره کن نیز از ۶ تا ۱۷ جولای (۱۵ تا ۲۶ تیر) و با حضور «اسپایک لی» کارگردان آمریکایی به عنوان رئیس هیأت داوران بخش رقابتی برگزار خواهد شد.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.