بازداشت به جرم مبتلاکردن مردم به کووید-19

مردی در اسپانیا به‌ دلیل آلوده‌کردن 22 نفر به بیماری کووید-19 دستگیر شد!

پلیس مردی را که 22 نفر از جمله سه کودک یک‌ساله را به کرونا مبتلا کرد، در مایورکا در اسپانیا دستگیر کرد! او با وجود داشتن علایم، تمام روز در محل کار خود ماند و با پایین آوردن ماسک هنگام سرفه، نگرانی همکارانش را به سخره گرفت!

شهروندآنلاین: پلیس گفته است مردی اهل جزیره مایورکا در اسپانیا که 22 نفر را به بیماری کووید-19 آلوده کرده بود، به جرم رفتن به محل کار و ورزشگاه با وجود علایم ویروس کووید-19، دستگیر شد!

بر اساس بیانیه روز شنبه پلیس، اواخر ماه ژانویه افسران پلیس پس از شیوع کووید-19 در شهر ماناکور در جزیره مایورکای اسپانیا تحقیقات خود را آغاز کردند.

چند روز قبل از ردیابی شیوع کووید-19 در این شهر، این مرد علایمی داشت که باعث نگرانی همکارانش شد، اما نمی‌خواست به خانه برود!

در پایان آن روز، او برای آزمایش PCR مراجعه کرد، اما منتظر نتیجه آن نماند! روز بعد هم به محل کارش رفت، همچنین به سالن ورزشی محل خود!

پلیس مایورکا در اسپانیا مردی را به جرم تعرض به حقوق دیگران و آلوده‌کردن‌شان به کووید-19 دستگیر کرد. او باعث شد 22 نفر کرونا بگیرند، از جمله سه کودک یک‌ساله!

اما او اصرار آنان را نادیده گرفت و تمام روز را در حال قدم‌زدن در محل کار خود سپری کرد، هنگام سرفه هم عمدا ماسک خود را پایین می‌آورد و با گفتن اینکه «می‌خواهم همه شما را به ویروس کرونا مبتلا کنم!» آنان را به باد تمسخر گرفت و سربه‌سرشان گذاشت!

هنگامی که نتیجه آزمایش  PCR او در پایان روز  آمد، مثبت بود؛ این هشداری برای همکاران او بود. آنان آزمایش کووید-19 را انجام دادند.

آزمایش 5 نفر از آنان مثبت بود و هریک به‌ نوبه خود ویروس را به چندین نفر از اعضای خانواده‌شان منتقل کرده بودند، از جمله سه کودک یک‌ساله به کووید-19 آلوده شدند.

در سالن ورزشی، سه نفری که با او در تماس مستقیم بودند نیز، به ویروس آلوده شدند و آن را به اعضای خانواده منتقل کردند!

پلیس گفت که اقدامات این مرد باعث شد در مجموع 22 نفر به ویروس کووید-19 آلوده شوند، اگرچه هیچ‌یک از آنان به درمان بیمارستانی احتیاج نداشتند. حالا این مرد به جرم تعرض به حقوق دیگران و آلوده‌کردن‌شان به کووید-19 دستگیر شده است.

منبع: گاردین

اینجا کلیک کنید

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.