کشف ۲۰ میلیاردی مواد مخدر در تهران

در جریان این طرح ۱۲۲۶ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شد

بیش از ۱۲۰۰ کیلوگرم مواد مخدر کشف شد و ۳۵ قاچاقچی دانه درشت در پایتخت دستگیر شدند.

سردار حسین رحیمی، فرمانده انتظامی تهران بزرگ، در اجرای یازدهمین مرحله از طرح ظفر گفت: «اولین مرحله از طرح ظفر در سال ۱۴۰۰ و یازدهمین مرحله از آن از زمان شروع است که از سوی همکاران من در پلیس مبارزه با مواد مخدر به مرحله اجرا درآمد. در جریان این طرح ۱۲۲۶ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شد، ۳۵ قاچاقچی دانه درشت دستگیر و چهار باند نیز متلاشی شد.»

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه ۳۸ دستگاه خودرو و موتورسیکلت از قاچاقچیان کشف و توقیف شد، گفت: «همچنین ۳۸ نفر از اراذل و اوباش در امر خرید و فروش مواد مخدر فعالیت داشته است. در کنار آن مرتکبان جرایمی نظیر اوباش‌گری، خفت‌گیری، مزاحمت برای نوامیس و غیره شده بودند دستگیر شدند.»

رحیمی با بیان اینکه در اجرای این طرح مناطقی همچون هرندی، فرحزاد، شوش، مولوی، و غیره پاکسازی شدند، گفت: «همچنین سه باب منزل نیز که به محلی برای توزیع و مصرف مواد مخدر بدل شده بود، پلمپ شد.»

رئیس‌پلیس پایتخت ارزش ریالی مواد مخدر مکشوفه را بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال برآورد کرد.

رحیمی نسبت به فروش مواد مخدر در فضای مجازی نیز هشدار داد و گفت: «یکی از باندهایی که در اجرای این طرح منهدم شد باندی بود که اقدام به فروش مواد مخدر گل از طریق فضای مجازی کرده بود. با ردیابی و انهدام این باند ۱۲ کیلوگرم مخدر گل از آنان کشف شد. پلیس فضای مجازی را نیز رصد کرده و با موارد اینچنینی با قاطعیت برخورد می‌کند.»

کشف محموله ۴۳۷ کیلوگرمی شیشه

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به کشف محموله بزرگ شیشه گفت: «باندی که قصد داشت تا در پوشش بار یک تریلی اقدام به ورود ۴۳۷ کیلوگرم مخدر شیشه به تهران کند منهدم شد. اعضای این باند که مواد مخدر را از مرزهای شرقی وارد کشور کرده، از همان مبدأ تحت نظر و کنترل پلیس قرار داشتند. تا اینکه در تهران دستگیر شدند. باندی دیگر نیز که قصد انتقال ۵۷۰ کیلوگرم تریاک و ۵۷ کیلوگرم مخدر گل را داشت منهدم شده و پنج تن از اعضای آن دستگیر شدند.»

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.