نجات پسر سه ساله از سوی پلیس

کودک سه ساله در عملیات پلیسی مشهد  از چنگ سارق خودرو نجات یافت.

شهروند آنلاین: ساعت ۴:۳۵ بامداد دوشنبه گزارش سرقت خودروی سواری پژو ۲۰۶ سفیدرنگ در بلوار شهید فکوری به فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام شد و با توجه به حساسیت این گزارش به خاطر حضور کودکی خردسال که در داخل خودرو بود، بلافاصله مأموران کلانتری شهرک ناجا در محل حاضر شدند.

بررسی‌های پلیسی حاکی از آن بود که مالک خودرو به داروخانه شبانه‌روزی مراجعه کرده و در این لحظه سارق خیابانی خودرو را همراه با کودک به سرقت برده است.

با توجه به حساسیت موضوع طرح عملیاتی ضربتی در دستور کار مرکز فرماندهی و کنترل پلیس، پلیس آگاهی، پلیس امنیت عمومی، پلیس فتا و فرماندهی انتظامی مشهد قرار گرفت.

پلیس با اقدامات اطلاعاتی گسترده و ردزنی‌های علمی  جست‌وجوهای خود را برای نجات جان این پسربچه سه ساله آغاز کرد و تمامی محورهای خروجی شهر مشهد تحت کنترل دقیق  قرار گرفت.

سارق خیابانی که حضور پلیس را در یک قدمی خود احساس می‌کرد و دچار ترس و وحشت شده بود، کودک سه ساله را در مسیر مشهد -نیشابور کنار تپه‌ای رها کرد و پس از طی مسافتی خودرو را نیز کنار جاده رها ساخت و متواری شد.

این در حالی بود که پلیس، خودروی سرقتی را ردزنی کرده بود و مأموران انتظامی برای توقیف خودرو در مسیر بودند.

با اقدام به‌موقع، سرعت عمل و هماهنگی پلیس‌های تخصصی استان و فرماندهی انتظامی مشهد کودک سه ساله سالم و سلامت به آغوش خانواده‌اش بازگشت و خودروی مسروقه کشف شد.

پلیس با توجه به سرنخ‌های به دست آمده، عملیات دستگیری متهم فراری را در دستور کار خود قرار داده است.

 

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.