کیوسک؛ 26 آوریل

گاردین، واشنگتن‌پست، نیویورک‌تایمز

گاردین از تحقیق درباره اشتباهات کرونایی می‌گوید و خانواده‌هایی که قربانی آن شده‌اند و حالا دولت از رسیدگی ناامیدشان کرده؛ واشنگتن‌پست به خسارات جبران‌نشده طوفان و کرونا در هند توجه کرده و نیویورک‌تایمز به ونزوئلا و امواج کرونا در میشیگان علاقه نشان داده و البته هر دو روزنامه آمریکایی اسکار را هم دیده‌اند.

گاردین

گاردین با تیتر «خشم شدید به این دلیل که شماره 10 تحقیق فوری درباره اشتباهات همه‌گیری را ناممکن می‌داند» گزارش می‌دهد که به خانواده‌های داغدیده از کووید-19 گفته شده که دولت به دلیل مشغله فراوان، نمی‌تواند تحقیقات را شروع کند. دولت در نامه‌ای به وکلایی که هزاران خانواده داغدار را نمایندگی می‌کنند، گفته است «اکنون زمان مناسبی برای تحقیق و رسیدگی نیست».

گاردین در صفحه نخست زنان پریشان‌حال هندی را بیرون از بیمارستانی در دهلی نو نشان می‌دهد، جایی که کمبود منابع برای مبارزه با کووید-19 وجود دارد. در کنار این تصویر، تیترِ «ایالات متحده و انگلستان کمک‌های کرونایی به هند می‌فرستند» به چشم می‌خورد.

واشنگتن‌پست

«کمک تأیید نشده است» تیتری است که واشنگتن‌پست همراه با آن خانه زنی در ایالت آیووا را نشان می‌دهد که با گذشت ماه‌ها از طوفان، هنوز بسامان و تعمیر نشده است. پس از آسیب‌دیدن خانه «کیم» در طوفان وحشی سال 2020، آژانس مدیریت اضطراری فدرال درخواست کمک او را رد کرد و او شروع به نوشتن نامه‌های تجدیدنظر کرد. این روزنامه گفته کارِ سخت زن آیووایی با آژانس مدیریت اضطراری فدرال، گواه این است که بحران پیش‌رو است، زیرا بلایای اقلیمی و آب‌وهوایی بدتر می‌شود.

«موارد ابتلا به کووید-19 در هند رکوردی دیگر ثبت کرد»؛ «نزدیک به 350 هزار مورد ابتلا در 24 ساعت» و «ایالات متحده متعهد به کمک‌های دارویی در میان درخواست‌ها برای کمک بیشتر به هند» عناوین دیگر واشنگتن‌پست است.

عنوانِ «شکاف جنسیتیِ واکسیناسیون، مردان سیاهپوست را به خطر می‌اندازد» می‌گوید مردان در واکسیناسیون ویروس کرونا، به‌خصوص در جوامع سیاه‌پوست، از زنان عقب هستند.

واشنگتن‌پست با عبارت «اسکاری بسیار متفاوت» از کلوئی ژائو، سینماگر چینی، که اسکار بهترین فیلم و بهترین کارگردانی را از آنِ خود کرد، «دنیل کالویا» برنده اسکار بهترین نقش مکمل مرد و «یو جانگ یان» برنده اسکار بهترین نقش مکمل زن نام می‌برد.

نیویورک‌تایمز

نیویورک‌تایمز با تیتر «در ونزوئلا، شورشیان خارجی نظم را تأمین می‌کنند» بقایای خانه‌ای در نزدیکی Guarero در ونزوئلا را نشان می‌دهد و اهالی می‌گویند بر اثر درگیری مجرمان در مسیرهای قاچاق، این شهر ویران شد.

«موج کرونا در میشیگان جوان‌ترها را بیمار می‌کند» و «بدترین شیوع در ایالات متحده» تیترهای دیگری است که از کرونا در آمریکا می‌گوید.

نیویورک‌تایمز با به تصویر کشیدن کلوئی ژائو، سینماگر چینی، از «جوایز اسکار با فاصله اجتماعی» می‌گوید و توضیح می‌دهد که فیلم «سرزمین خانه به‌ دوش‌ها» ساخته کلوئی ژائو، سینماگر رنگین‌پوست زن، در نودوسومین دوره جوایز اسکار توانست اسکار بهترین فیلم و بهترین کاگردانی را کسب کند.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.