ایلان ماسک هم مجری شد

اتفاق جدید در برنامه کمدی «پخش‌زنده شنبه‌شب»

ماسک هشتم می مجری «پخش‌زنده شنبه‌شب»‌ می‌شود و در همین برنامه اجرای موزیکال به عهده مایلی سایروس است.

شهروند آنلاین: در رویدادی دور از انتظار ایلان ماسک مدیر و مالک تسلا و اسپیس‌ایکس مجری برنامه «پخش‌زنده شنبه‌شب (SNL)» می‌شود.

برنامه کمدی «پخش‌زنده شنبه‌شب» در سال‌های گذشته مجریانی جلوی دوربین آورده است که نه بازیگر بودند و نه مجری و نه حتی دستی در هنر داشتند.

نمونه‌اش رودی جولیانی و اد کوخ شهردارهای سابق نیویورک و جان مک‌کین سناتور مشهور جمهوری‌خواه که هر کدام در دوره‌ای مجری برنامه شده‌اند.

حالا عوامل برنامه سراغ ایلان ماسک مدیر و مالک تسلا و اسپیس‌ایکس رفته‌اند. ماسک اگر چه هنرمند نیست اما از شناخته‌شده‌ترین چهره‌های جهان است.

ماسک هشتم می مجری «پخش‌زنده شنبه‌شب»‌ می‌شود و در همین برنامه اجرای موزیکال به عهده مایلی سایروس است.

شهرت زیاد ماسک پیش از این پای او را به انیمیشن‌های مشهوری چون «سیمسون‌ها»، «ساوت‌پارک» و «ریک و مورتی» باز کرده بود. او در شبکه‌های اجتماعی هم از چهره‌های تأثیرگذار و مورد توجه است.

از مجریان فصل اخیر «پخش‌زنده شنبه‌شب» می‌توان به ادل خواننده سرشناس،‌ کری مولیگان بازیگر نامزد جایزه اسکار و بیل بِر کمدین مشهور نام برد.

مهندس، طراح صنعتی، مخترع و شخص نامی تجارت در صنایع پیشرفته آمریکایی و جزو ده شخصیت تأثیرگذار در فناوری است. او به‌عنوان یکی از ثروتمندترین افراد جهان شناخته می‌شود. او بنیان‌گذار شرکت‌هایی همچون تسلا موتورز، پی‌پال (که اکنون به ای‌بی تعلق دارد) و اسپیس‌اکس است. او هم‌اکنون مدیرعامل و مدیرفنی در اسپیس‌اکس است. ماسک همچنین در حال توسعه یک سیستم حمل‌ونقل با سرعت بالاست که تحت عنوان هایپرلوپ شناخته شده‌ است.

جان فاورو، کارگردان فیلم‌های سری فیلم‌های مرد آهنی از ایلان ماسک به عنوان الگوی شخصیت تونی استارک (به بازیگری رابرت داونی جونیور در فیلم) نام برده‌است.

ایلان ماسک در ژانویه سال ۲۰۲۱ با ۲۰۹ میلیارد دلار آمریکا دارایی ثبت شده، از جف بیزوس پیشی گرفت و به‌عنوان اولین فرد ثروتمند جهان شناخته شد.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.