دستگیری سارقان موبایل‌قاپ با شلیک پلیس

دو سارق موبایل‌قاپ با شلیک مأموران در خیابان اندرزگو دستگیر شدند.

عوامل تجسس کلانتری 101 تجریش در زمینه ارتقای امنیت و مبارزه با سرقت به شیوه موبایل‌قاپی گشت‌های پلیسی را در سطح محدوده استحفاظی خود به صورت ویژه آغاز کرده‌اند.

مأموران در حین گشتزنی در بلوار اندرزگو بودند که در مقابل یکی از بانک‌‎ها دو دستگاه موتور را مشاهده کردند که قصد سرقت موبایل یکی از شهروندان را داشتند که یکی از موتورسواران به محض مشاهده مأموران به‌سرعت از محل سرقت فرار کرد.

مأموران دیگر سارقان را که سوار بر موتور پالس سعی بر فرار داشتند، تعقیب کردند که آنها بدون توجه به دستور ایست پلیس با سرعت و حرکات مارپیچ سعی بر فرار داشتند که مأموران با رعایت قانون بکارگیری سلاح به شلیک 5 تیر هوایی اقدام کردند اما دزدان به فرار خود ادامه دادند که در این مرحله مأموران یکی از سارقان را از ناحیه پای چپ هدف تیر قرار دادند.

با زمينگیرشدن متهمان، مأموران موفق به دستگیری دو سارق شدند که یکی از متهمان که از ناحیه پای چپ هدف گلوله قرار گرفته بود برای درمان به بیمارستان تجریش منتقل شد.

از متهمان دستگيرشده ٧ دستگاه تلفن همراه مسروقه كشف شد همچنين يكی از متهمان به ٣٥ فقره موبايل‌قاپي در مناطق شمالی تهران اعتراف کرد و تحقیقات پلیسی برای دستگیری متهمان فراری در دستور کار مأموران قرار گرفت و تحقیقات برای شناسایی سرقت‌های این باند ادامه دارد.

 

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.