قرنطینه در تهران؛ پاداش صدرنشینی پرسپولیس!

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس قرنطینه این تیم در بازگشت از هند را فقط یک نمایش خواند

کاروان پرسپولیس بلافاصله بعد از بازگشت از هند به قرنطینه رفت؛ اتفاقی که گویا به مذاق مسئولان و بازیکنان این تیم اصلا خوش نیامده است.

شهروند آنلاین: پرسپولیس که با نمایشی درخشان و کسب 15 امتیاز از 6 بازی به‌عنوان صدرنشین گروه خود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد، در بازگشت از هند با رفتار سفت و سخت مأموران وزارت بهداشت مواجه شد. با توجه به کشف نوع جدیدی از کرونا در هند و بحرانی که این کشور دچارش شده، ایران چند روزی است حتی پروازهای خود را به این کشور بسته و از شانس بد پرسپولیس، بازی‌های این تیم در جزیره گوا در همین کشور برگزار می‌شد.

مسئولان وزارت بهداشت برای تنها پروازی که از هند با حضور بازیکنان و اعضای تیم پرسپولیس در فرودگاه تهران به زمین نشست، تدابیر ویژه‌ای در نظر گرفتند. طبق برنامه پرسپولیسی‌ها از فرودگاه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی راهی هتل آکادمی فوتبال شدند تا تحت قرنطینه قرار بگیرند. نکته جالب اینجا بود که مأموران بهداشتی پای پلکان هواپیما پاسپورت بازیکنان و مربیان پرسپولیس را از آنها تحویل می‌گرفتند و لباس ویژه‌ای به تن داشتند.

افشین پیروانی، مدیر سرخ‌ها با پیراهن مشکی و ماسک و چهره‌ای غضب‌آلود در کنار مأموران سفیدپوش با کاورهای مخصوص کووید-19 ایستاده بود و بر وضعیت نظارت می‌کرد. پیروانی سرانجام در دقایقی که اکثر بازیکنان پرسپولیس راهی اتوبوس شده بودند، خطاب به یکی از اعضای تیم، جملاتی را گفت که کنایه به وزارت بهداشت محسوب می‌شد. اعتراض پیروانی به این بود که «قرنطینه بازیکنان پرسپولیس نمایشی است» و او همچنین پرسید که «چرا در قبال دیگر تیم‌ها اجرا نمی‌شود؟». سرپرست پرسپولیس در این خصوص گفت: «الان خود راننده ماسک نزده بود برادر من. بیا آقا ول کن اینا فقط شوئه! ول کن برادر من، اینا فقط زورشون به پرسپولیس میرسه!» این در حالی است که پس از آن هم پیروانی بگو مگویی را با سفیدپوشان حاضر در محل داشت که البته با توجه به صدای شدید هواپیما و محیط، قابل تشخیص نبودند.

با این حال، پرسپولیس باید حداقل 10 روزی را در قرنطینه هتل آکادمی فوتبال سپری کند و بازیکنان این تیم فقط حق رفتن به محل تمرین را خواهند داشت و نمی‌توانند با اقوام و دوستان خود ارتباط داشته باشند.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.