کیوسک؛ 30 آوریل

مهم‌ترین رویدادهای منتشرشده در روزنامه‌های جهان؛ جمعه 30 آوریل 2021

دیلی‌تلگراف نوشته رعایت فاصله اجتماعی در رویدادهای بزرگ از 21 ژوئن در انگلیس قابل حذف است.

فایننشال تایمز

گزارش فایننشال تایمز می‌گوید اقتصاد ایالات متحده در حال بازگشت به سطح تولید قبل از همه‌گیری است.

در این مقاله اشاره شده است که تولید ناخالص داخلی این کشور 6.4٪ افزایش یافته و برنامه بسته محرک واکسیناسیون به جبران خسارت‌ها و بازپرداخت‌ها کمک کرده است.

این روزنامه نخست‌وزیر انگلیس را هنگام بازدید از مدرسه‌ای در لندن به تصویر کشیده است در کنار این تیتر «زمان امتحان: نخست‌وزیر برگه‌هایش را به زمین می‌اندازد».

دیلی‌تلگراف

دیلی‌تلگراف نوشته رعایت فاصله اجتماعی در رویدادهای بزرگ از 21 ژوئن در انگلیس قابل حذف است.

براساس این گزارش دانشمندان در حال ارایه گزارش برای آگاهی بوریس جانسون در مورد یافته‌های اولیه آزمایشات مربوط به رویدادهای داخلی دسته جمعی است که موارد کووید-19 در بین شرکت‌کنندگان هیچ گونه جهشی پیدا نکرده است. این گزارش می‌گوید که نتیجه‌گیری موقت، احتمال وقوع رویدادهایی با حداقل اقدامات پیشگیرانه کووید را نوید می‌دهد.

 

گاردین

نوئل کلارک، بازیگر در صفحه نخست گاردین به تصویر کشیده شده با این بهانه که 20 زن ادعاهایی را درباره سوءرفتارهای او در طی رویدادهای بین 2004 تا 2019 ابراز داشته‌اند.

این روزنامه می‌گوید او عضویت و کاندیداتوری جایزه اخیر خود را چند هفته پس از دریافت این شکایت‌ها تعلیق کرده است. این گزارش از کلارک نوشته: «من در حرفه 20 ساله، فراگیری و تنوع را سرلوحه کار خود قرار داده‌ام و هرگز شکایتی از من نشده است.» او شدیدا ادعاها را رد می‌کند.

تایمز

تایمز نتایج یک نظرسنجی در حوزه اجتماعی را گزارش داده است؛ اختلافات و پیام‌های ردوبدل شده بر سر آپارتمان شماره 10 داونینگ استریت نخست‌وزیر انگلیس، كمك زیادی به حمایت عمومی از محافظه‌كاران نكرده است.

در این مقاله آمده است كه نظرسنجی YouGov یك اختلاف 11 امتیازی بین طرفین را نشان می‌دهد. علی‌رغم حمایت کلی، این نظرسنجی نشان داد که بیش از نیمی از سوال‌شونده‌ها عقیده دارند که وابستگان به حزب محافظه‌کار «بسیار شل و غیرقابل‌اعتبار» هستند.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.