86 هزار نفر پای کنسرت آنلاین حجت اشرف‌زاده

در سال ۱۳۹۹، اپلیکیشن لنز ایرانسل، میزبان کنسرت‌های آنلاین همایون شجریان، سالار عقیلی، وحید تاج و گروه آلنام و نیز کنسرت خندۀ حسن ریوندی بود.

کنسرت آنلاین حجت اشرف‌زاده، به صورت زنده و اختصاصی و به شکل غیر رایگان، از اپلیکیشن لنز ایرانسل پخش شد و بیش از ۸۶هزار نفر آن را مشاهده کردند.

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، این برنامه، در ادامۀ ویژه‌برنامه‌های ایرانسل برای ماه مبارک رمضان، از ساعت ۲۱ چهارشنبه ۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰، همزمان با سالروز ولادت حضرت امام حسن مجتبی (ع)، در سالن همایش‌های ایرانیان در تهران برگزارشد و اپلیکیشن لنز ایرانسل، به صورت زنده و اختصاصی آن را برای علاقمندان پخش کرد.

در این کنسرت آنلاین که با عنوان «ماه بی‌تکرار» برگزار شد، حجت اشرف‌زاده، قطعاتی محبوب از آلبوم‌های مختلف خود، از جمله «آتشم باش»، «ماه و ماهی» و «بی‌خبر از تو» را اجرا کرد.

بیش از ۸۶هزار نفر، این برنامه را تماشا کردند که حدود ۵۱هزار نفر از آنها ایرانسلی و مابقی، از مشترکان سایر اپراتورهای دیتا بودند. کاربران غیر ایرانسلی اپلیکیشن لنز، برای تماشای این کنسرت، علاوه بر استفاده از دیتای اپراتور مربوطه، باید اشتراک ویژۀ این اپلیکیشن را به قیمت ۱۰هزار تومان خریداری می‌کردند؛ کاربران ایرانسلی نیز، بدون نیاز به خرید اشتراک ویژه، کنسرت آنلاین را با تعرفۀ تمام‌بهای دیتا تماشا کردند و یا با خرید اشتراک ویژه، کنسرت را با تعرفۀ نیم‌بهای دیتا مشاهده کردند.

پیش از این و در سال ۱۳۹۹، اپلیکیشن لنز ایرانسل، میزبان کنسرت‌های آنلاین همایون شجریان، سالار عقیلی، وحید تاج و گروه آلنام و نیز کنسرت خندۀ حسن ریوندی بود. برنامه‌های کنسرت آنلاین با توجه به شرایط کرونایی و تعطیلی کنسرت‌ها، با هدف افزایش نشاط و همدلی در جامعه و ایجاد امکان مشاهدۀ برنامه‌های زندۀ فرهنگی و هنری برای علاقمندان، اجرا می‌شود.

اپلیکیشن لنز، (Lenz.ir) تلویزیون اینترنتی ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران است که کاربران می‌توانند آن را بدون هزینه دانلود کنند و هر لحظه و هر کجا، به مجموعه‌ای از جدیدترین فیلم‌ها و سریال‌های ایرانی و خارجی (دوبله و با زیرنویس فارسی)، برنامه‌های زندۀ تلویزیونی، پخش مستقیم مسابقه‌های ورزشی (پخش زنده فوتبال، پخش زنده شبکه سه و…)، پادکست، کتاب‌های صوتی، موسیقی و آلبوم‌های جدید و… روی گوشی تلفن همراه یا در منزل روی تلویزیون دسترسی داشته باشند.

از جمله امکانات اپلیکیشن لنز می‌توان به ایجاد دسترسی به مجموعۀ عظیمی از فیلم‌ها، سریال‌ها، آلبوم‌های موسیقی و برنامه‌های مستند ایرانی و خارجی، پخش زندۀ برنامه‌های تلویزیونی، مسابقات و برنامه‌های ورزشی و فرهنگی، امکان ضبط خودکار برنامه‌های زنده تلویزیون در زمان‌بندی از پیش تعیین‌شده، امکان مشاهده جدول برنامه‌های پخش‌شده از شبکه‌های مختلف تلویزیون، امکان مشاهده برنامه‌ها در بخش آرشیوها تا هفت روز بعد از پخش زنده، امکان افزودن برنامه‌های مورد علاقه کاربر به فهرست «علاقه‌مندی» و دسترسی آسان‌تر به آنها اشاره کرد.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.