اعضای باند جعل سند در چنگ پلیس البرز

اعضای یک باند کلاهبرداری که با جعل سند اقدام به فروش یک قطعه زمین در یکی از شهرهای شمال کشور، به چندین نفر کرده بودند، شناسایی و دستگیر شدند.

در پی ارجاع یک پرونده کلاهبرداری مبنی بر فروش یک قطعه زمین با مدارک جعلی به قیمت ۶۰میلیارد ریال، در سال ۹۸، در یکی از شهرهای شمالی به مالباخته که ساکن شهر کرج است، بررسی موضوع در دستور کار پایگاه یکم پلیس آگاهی استان البرز قرار گرفت.

در بررسی‌های اولیه مشخص شد اعضای یک باند جاعل و زمین‌خوار یک قطعه زمین را در یکی از شهرهای شمالی کشور با اسناد و مدارک جعلی و با شیوه و شگردی خاص به افراد غیربومی به مبالغ کلان فروخته‌اند.

در ادامه کارآگاهان با انجام تحقیقات میدانی موفق به شناسایی چهار نفر از اعضای این باند کلاهبرداری شدند و با ردزنی‌های انجام‌شده، مخفیگاه آنها را در شمال کشور شناسایی کردند که با دریافت نیابت قضائی به آنجا اعزام شدند و در عملیاتی غافلگیرانه تمامی اعضای این باند را دستگیر و برای تحقیقات بیشتر به پایگاه یکم پلیس آگاهی منتقل کردند.

متهمان پس از دستگیری ابتدا منکر انجام هرگونه جرمی شدند، اما با مشاهده مستندات موجود به ناچار لب به اعتراف گشودند و به فروش زمین با مدارک جعلی به چهار نفر به صورت همزمان اقرار کردند.

اعضای این باند با جعل سند، ملک مورد نظر را در سال ۹۸ به ارزش ۶۰میلیارد ریال به مالباختگان فروخته‌اند و در حال حاضر و پس از گذشت دو سال بر اساس نظر کارشناسان ارزش کنونی ملک ۲۰۰میلیارد ریال برآورد شده است. ‌

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.