پایان 3 روز سرپرستی یک زن در تیم‌ملی مردان!

فدراسیون تنیس در تغییر موضعی عجیب سرپرستی یک زن در تیم‌ملی مردان را تکذیب کرد!

با اینکه فدراسیون تنیس رسما از مهدیه کریمی‌فرد به عنوان سرپرست تیم‌ملی تنیس مردان نام برده بود،‌ حالا برنامه این فدراسیون برای این پست تغییر کرده است.

در پی برگزاری مسابقات انتخابی تیم‌ملی تنیس مردان در مجموعه ورزشی شهید شیرودی و معرفی نفرات برتر، مرحله نخست اردوی آمادگی ملی‌پوشان در تهران از دیروز آغاز شد. انوشا شاهقلی، حسام یزدی، سینا مقیمی، محمد مهبد، مهدی سوری، ‌مجتبی صدری، سامیار الیاسی، امیرعلی قوام، کسری رحمانی، علیرضا بهزادپور و معین معظم از تهران، امیر اصلان منتخب و محمد کتیبه از فارس، مهرشاد قفقازی، علی یزدانی، یونس طلاور، معین محمدی و کیارش رسام‌نژاد از اصفهان، حامد نواختی و سیاوش شیردل از خراسان‌رضوی، سیدمحمد‌ایمان حسینی و محمد علی ممقانی‌نیا از البرز نفرات حاضر در اردوی تیم‌ملی هستند.

اما نکته جالب اینجا بود که فدراسیون تنیس سرپرستی تیم‌ملی را در لیستی که اعلام کرده بود، به مهدیه کریمی سپرده بود. روز شنبه خیلی از رسانه‌ها به این موضوع پرداختند که این اتفاق برای نخستین بار در ورزش ایران رخ می‌دهد که سرپرستی تیم‌ملی مردان بر عهده یک خانم گذاشته شده است.

فدراسیون تنیس که در خبر اولیه اعلام لیست تیم‌ملی صراحتا از مهدیه کریمی‌فرد به عنوان سرپرست نام برده بود، ناگهان اطلاعیه جدیدی را صادر کرد و نوشت: «در پی اعلام خبری مبنی بر انتخاب خانم مهدیه کریمی‌فرد به عنوان سرپرست تیم‌ملی تنیس مردان ایران، به اطلاع می‌رساند خانم کریمی‌فرد به عنوان سرپرست برنامه‌های تیم‌های ملی بانوان و آقایان فعالیت می‌کند. پیش از نیز کریمی‌فرد مدیریت رویدادهای مختلف در فدراسیون تنیس را عهده‌دار بوده و از بانوان توانمند در عرصه مدیریتی این رشته محسوب می‌شود. همچنین در یکی از خبرهای این فدراسیون به اشتباه موضوع سرپرستی خانم کریمی در تیم‌ملی مطرح شده که بدین وسیله اصلاح می‌شود.»

به این ترتیب عمر سرپرستی این زن در تیم‌ملی تنیس مردان به چهار روز نرسید و او به دلایلی که اعلام نشد، از این سمت کنار رفت.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.