کیوسک؛ 4 می

مهم‌ترین رویدادهای روزنامه‌های مطرح جهان؛ سه‌شنبه 4 می 2021

«چرا هفت هفته دیگر صبر کنیم؟» روزنامه دیلی‌میل این سوال را در تیتر یک می‌پرسد و ادعا می‌کند که درخواست‌ها برای پایان سریع‌تر قرنطینه در حال افزایش است؛ زیرا تعداد مرگ‌ومیرهای روزانه گزارش‌شده در انگلیس در روز دوشنبه به یک مورد کاهش یافت.

نیویورک‌تایمز

تیتر یک: نیویورک آماده برداشتن محدودیت‌ها می‌شود

عکس یک: برچیدن بار 20ساله جنگ

نیویورک‌تایمز در گزارش یک خود نوشته است: ایالت نیویورک در حال برنامه‌ریزی دوباره برای برداشتن همه محدودیت‌ها در آینده نزدیک است. 3 ایالت دیگر تا 19 می با فعالیت 24ساعته مترو، بازگشایی می‌شوند.

 

گاردین

تیتر یک: درهای اتحادیه اروپا به روی انگلیسی‌های واکسینه‌شده باز می‌شود

عکس یک: خانواده‌هایی که با خوشحالی بعد از کاهش محدودیت‌ها به آغوش هم بازمی‌گردند

گاردین می‌گوید، پس از آنکه اتحادیه اروپا تأیید کرد مسافران واکسینه‌شده از ماه ژوئن می‌توانند از اروپا بازدید کنند، از روز دوشنبه شاهد رونق‌گیری برنامه‌های تعطیلات تابستانی در انگلیس بوده‌ایم.

این گزارش پیشنهاد می‌دهد که تغییر در الزامات قرنطینه برای مقاصد محبوب تعطیلات می‌تواند سال 2021 را به «سال رزرو لحظه آخری» تبدیل کند.

 

فایننشال تایمز

تیتر یک: محدودیت‌های آلمان برای واکسینه‌شده‌ها برداشته می‌شود

عکس یک: حضور افراد در صف‌های فاصله‌گذاری شده با ماسک

فایننشال تایمز ادعا می‌کند که آلمان محدودیت‌های افرادی را که واکسینه شده‌اند را از این هفته لغو خواهد کرد؛ این گزارش نگاهی انتقادی به این تصمیم دارد زیرا با تبعیض درمورد جوانانی که ماه‌ها تا دریافت واکسن فاصله دارند، همراه است. این مقاله می‌گوید افرادی که تلقیح شده‌اند یا از کووید-19 بهبود یافته‌‌اند، احتمالا باید گواهی نشان دهند تا بتوانند در مجالس اجتماعی بدون محدودیت حاضر شوند.

 

دیلی‌میل

تیتیر یک: چرا هفت هفته دیگر صبر کنیم؟

عکس یک: طلاق 93میلیارد یورویی بیل گیتس از همسرش

«چرا هفت هفته دیگر صبر کنیم؟» روزنامه دیلی‌میل این سوال را در تیتر یک می‌پرسد و ادعا می‌کند که درخواست‌ها برای پایان سریع‌تر قرنطینه در حال افزایش است؛ زیرا تعداد مرگ‌ومیرهای روزانه گزارش شده در انگلیس در روز دوشنبه به یک مورد کاهش یافت. این روزنامه می‌گوید با وجود كاهش تعداد مبتلایان و قربانیان، بریتانیا هنوز تا 21 ژوئن باز نشده است.

 

تایمز

تیتر یک: بازگشایی کانون‌های تعطیلات،در هفته‌های دور

عکس یک: بیل گیتس بعد از 27سال زندگی از همسرش جدا می‌شود

تایمز ادعا می‌کند وزرای انگلیس در این هفته دیدار می‌کنند تا درباره لیست محدود سبز از «حدود دوازده کشور» را که مردم می‌توانند بدون محدودیت از 17 می به آنها سفر کنند، توافق کنند.

این گزارش می‌گوید که این لیست پس از سه هفته بازنگری خواهد شد؛ وزرا اطمینان دارند که تا آن زمان مردم می‌توانند به بیشتر اروپا، کارائیب و ایالات متحده سفر کنند.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.