سقوط مرموز کارمند سفارت سوییس از برج کامرانیه

علت این مرگ معمایی در دست بررسی است

زنی ۵۱ ساله از طبقه 17 یک برج در کامرانیه تهران سقوط کرد. این زن کارمند سفارت سوییس بود که در حال حاضر بررسی علت مرگ او آغاز شده است.

ساعت ٩:٣٠ صبح روز سه‌شنبه خبری در خصوص سقوط خانمی از برجی در خیابان کامرانیه اعلام شد که بلافاصله عوامل کلانتری در محل حاضر شدند.

با حضور عوامل پلیس، مشخص شد این فرد خانمی ۵۲ ساله تبعه و کارمند سفارت سوییس است. همچنین مشخص شد که او از طبقه 17 برجی در کامرانیه سقوط و فوت کرده است. مراتب از طریق عوامل انتظامی و تخصصی آگاهی در حال رسیدگی است.

مجتبی خالدی، سخنگوی سازمان اورژانس کشور در باره جزئیات این ماجرا گفت: «در حادثه‌ای که در یکی از برج‌های کامرانیه رخ داد، خانم «س. ب» ۵۱ ساله از برج سقوط کرد و جان خود را از دست داد. اخبار حاکی از آن است که این زن یکی از افرادی است که در سفارت سوییس کار می کند.»

سخنگوی سازمان اورژانس کشور در ادامه گفت: «این فرد سوییسی و بنابر اظهارات، یکی از مسئولان سفارت است. همچنین مشخص شد که مدت زیادی از زمان فوت این فرد گذشته است.»

بررسی علت ماجرا

به گفته خالدی، در گزارش‌های اول اعلام شده به اورژانس، جنسیت این فرد آقا اعلام شده بود اما پس از حضور عوامل اورژانس در صحنه و بررسی، مشاهده شد متوفی، خانم است.

سخنگوی سازمان اورژانس کشور با بیان اینکه جسد به عوامل پزشکی قانونی تحویل داده شده است، گفت: «تعیین علت فوت این فرد باید از سوی سازمان‌های مربوطه انجام شود اما تا به حال شواهد، مبنی بر سقوط این فرد است که دلیلش باید بررسی شود.»

او در خصوص اینکه نشانه‌ای از درگیری یا ورود به اجبار به منزل این فرد وجود داشته است یا خیر گفت: «اورژانس در این خصوص اطلاعاتی ندارد اما آن چیزی که گفته می‌شود این است که صبح کارگر این فرد به داخل ساختمان می‌آید و متوجه عدم حضور او می‌شود. سپس با پلیس تماس می‌گیرند و پلیس هم با اورژانس تماس می‌گیرد. این فرد داخل باغچه پیدا شده و از طبقه ١٧ ساختمان به پایین سقوط کرده است. ساختمان مذکور، ٢٠ طبقه است.»

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.