ترامپ شبکه اجتماعی خود را راه‌اندازی کرد

این شبکه اجتماعی امکان پاسخ دادن زیر مطالب منتشر شده را نمی‌دهد

رئیس‌جمهوری سابق آمریکا که در روز‌های پایانی ریاست جمهوری خود، تمامی صفحاتش در شبکه‌های اجتماعی مسدود شده بود، روز سه‌شنبه از راه‌اندازی شبکه اجتماعی خود خبر داد.

شهروندآنلاین: «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری سابق آمریکا شامگاه سه‌شنبه از راه‌اندازی شبکه اجتماعی خود با نام “From the Desk of Donald J. Trump ” خبر داد.

ترامپ با انتشار ویدیویی، این شبکه اجتماعی جدید را «مکانی برای صحبت آزادانه و ایمن» توصیف کرده است. او با خواندن متنی در این پیام ویدیویی گفت: «در زمان سکوت و دروغ‌ها، چراغی از آزادی سر بر می‌آورد.»

بر اساس گزارش‌ها، این شبکه اجتماعی، فرصتی را برای رئیس‌جمهوری سابق آمریکا فراهم می‌آورد تا پیام‌ها، تصاویر و ویدیو‌هایی را منتشر کند.

طرفداران ترامپ قادر خواهند بود تا به انتشار مطالب او در دیگر شبکه‌های اجتماعی نظیر فیس‌بوک و توییتر بپردازند. البته این شبکه اجتماعی این امکان را برای بازدیدگنندگان فراهم نمی‌آورد که به پاسخ دادن زیر مطالب منتشر شده بپردازند.

شبکه خبری «فاکس‌نیوز» به نقل از یک منبع آشنا با این شبکه اجتماعی جدید، گفت: «این یک ارتباط یک طرفه است. این سیستم به ترامپ اجازه می‌دهد تا با طرفداران خود ارتباط برقرار کند.»

شبکه اجتماعی “From the Desk of Donald J. Trump ” در حالی راه‌اندازی می‌شود که فیس‌بوک قصد دارد طی ساعت‌های آینده تصمیم خود برای تعلیق دائمی صفحه ترامپ در فیس‌بوک و اینستاگرام را اعلام کند.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.