کیوسک؛ 5 می

گاردین، نیویورک‌تایمز، واشینگتن‌پست

انتخابات محلی در انگلیس و آینده حزب کارگر بر صفحه نخست گاردین حاکم است. کُندی واکسیناسیون در ایالات متحده توجه نیویورک‌تایمز را جلب کرده و حادثه سقوط قطار شهری در مکزیکوسیتی از چشم واشینگتن‌پست دور نمانده است.

گاردین

گاردین با تیتر «زنگ هشدار برای حزب کارگر، داده‌ها حاکی از حمایت اندک از این حزب است» بر انتخابات محلی در انگلیس که آزمونی برای سنجش محبوبیت احزاب اصلی در این کشور است، تمرکز کرده است.

این انتخابات که پنجشنبه، 6 می، در سراسر انگلیس، اسکاتلند و ولز برگزار می‌شود، برای «کی‌یر استامر» رهبر حزب کارگر تعیین‌کننده است. بر اساس برآوردهای این حزب، حامیان‌شان ریزش داشته است. استامر بیش از یک‌سال است که رهبری این حزب را در دست گرفته است.

تصویر اصلی گاردین با عنوان «به سوی نور» سالمندان را در خیابان و فضای باز نشان می‌دهد و می‌گوید «ساکنان خانه‌های سالمندان طعم حضور در فضای باز را می‌چشند».

نیویورک‌تایمز

دو قاب از دو کشور در روزگار کرونازده تصویر اصلی نیویورک‌تایمز است با این توضیحات: «برزیل، ماه گذشته، ضدعفونی محله سانتا مارتا در ریودوژانیرو» و «بریتانیا، کنسرتی در روز یکشنبه در لیورپول، انگلیس، شرکت‌کنندگان آزمایش کرونا داده بودند».

تیتر یک: «با کُندشدن واکسیناسیون، بایدن استراتژی واکنش محلی را تنظیم می‌کند». با هدف واکسیناسیون جوانان آمریکایی و آنان که در زدن واکسن تردید دارند، استراتژی مبارزه با کرونا از سایت‌های واکسیناسیون گسترده به مکان‌های محلی تغییر جهت می‌دهد.

مطلبی دیگر با تیتر «پاندمی به افت سریع‌ تولد در ایالات متحده منجر می‌شود» توضیح می‌دهد که «روند طولانیِ تأخیر در بارداری ادامه دارد».

واشینگتن‌پست

تصویر اصلی واشینگتن‌پست حادثه سقوط قطار شهری مکزیک از پلی در مکزیکوسیتی را نشان می‌دهد با این تیتر: «فاجعه مکزیکوسیتی،کانون توجه». دوشنبه‌شب در مکزیکوسیتی هنگام عبور قطار شهری، پل روگذر مترو فرو ریخت و چندین نفر کشته و زخمی شدند.

تیتر یک از بازنگری در راهکارهای واکسیناسیون در آمریکا و ترغیب بدبین‌ها به واکسن گفته است: «بایدن اهداف جدید واکسیناسیون را تعیین می‌کند، زیرنظرگرفتن بدبینان».

بایدن گفته هدفش این است که تا ماه جولای 70درصد بزرگسالان آمریکایی حداقل یک دوز واکسن کووید-19 را دریافت کرده باشند و تمرکز بر مناطق روستایی است.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.